Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"yhden lapsen kasvattanmiseen tarvitaan koko kylä"

Vierailija
30.05.2012 |

Olen paska ihminen ja sellaisena minua on kohdeltu lapsesta asti.

Muistan kun minua syytettiin lemmikkimarsuni paiskomisesta maahan. Siinä oli iso kööri minua syyttämässä niin aikuisia kuin lapsia. Yhteistä tuolle kaikelle oli se että he kaikki olivat nähneet mitä tein ja tein sen monta kertaa.

Myös "ystäväni" kääntyivät minua vastaan...

Koulussa olin aina kaiken pahan takana. Viis siitä olinko ollut edes koulussa. Aina kaikki oli minun syytä ja aina kaikelle löytyi "todistaja".

Jos totuus sattui paljastumaan, niin sekin painettiin villaisella.

Anteeksi ei pyydetty ja kohdeltiin edelleenkin syyllisenä, vaikka oikea syyllinen oli jo löytynyt.

Mä en saanut pukeutua niin kuin pukeuduin, enkä kuunnella sellaista musiikkia josta pidin. Aina oli joku haukkumassa ja kiusaamassa koska olin niin huono ihminen ja ansaitsin kohteluni.

Kukaan ei minuun ikinä uskonut. Koulunkäyntikin oli turhaa, enkä siihen sitten jaksanutkaan panostaa enää.

Sain kouluni kuitenkin käytyä ja sekin oli joku ihme. Miten näin tyhmä ihminen alkoi saada kokeista yht´äkkiä parempia numeroita? Siksi että lunttasin kuului vastaus ja numeroita alennettiin...Siis toki jo ennen kuin sain kouluni käytyä.

Tuo päästötodistus ei ole se jonka olisin ansainnut...

En saanut olla sellainen kuin olen jottei minua kiusattaisi, mutta minua kiusattiin silti ja rangaistiin sen päälle.

Aina olen saanut kärsiä taustoistani, eikä ketään koskaan kiinnosta millaisia ne taustat ovat oikeasti olleet.

Kaikki tuntevat minut koska he ovat päätteneet sen millainen minä olen.

Sillä ei ole mitään merkitystä millainen oikeasti olen sillä se mitä olen on vaan esittämistä.

Ei tässä ollut edes puoliakaan elämästäni ja varmasti tuosta ei saanut mitään selkoa...

Tiedättekö mitä? Mä olin jokin aika sitten niin vihainen että olisin voinut tehdä jotain todella kamalaa... Se tuntui yhtä oikeutetulta kuin ne lukuisat tappotuomiot yms mitä olette jaelleet näille Pekoille, Mateille ja Eeroille...

Pitäisi aina kääntää se toinenkin poski, mutta miksi ette sitten itse tee niin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännä toinenkin poski -ajattelusta. Siinä sanoo itselleen, että on kynnysmatto, johon muut voi pyyhkiä jalkansa. Mulla sellainen ajattelu aiheuttaa masennusta, mitättömyyden tunnetta ja itsetuhoisia ajatuksia. Niinpä mieluummin annan yleensä takaisin ja on mukavaa huomata, ettei kukaan siihen kuole ja pikku kinat aina unohtuu yhtä helposti kuin syntyy. Mutta on vaikeaa oppia siihen, on helpompaa vain sietää kaikenlaista.

Liiallinen asioiden nieleminen ja sietäminen toisaalta lopulta aiheuttaa tuollaista raivoa, jota säkin näköjään tunnet. Ehkä sun pitäisi ruveta puolustaa itseäsi pikku asioissa, niin ei tulisi isoja paakkuja, jotka voi sit hallitsemattomasti räjähtää.

Vierailija
2/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista saman ympyrän polkemista.

Toisaalta nää mun murheet tuntuu mitättömän pieniltä kun vertaa noiden ilkeiden ihmisten ongelmiin.

Hävetköön vaan mun puolesta, niin ei minun tarvitse :)

käännä toinenkin poski -ajattelusta. Siinä sanoo itselleen, että on kynnysmatto, johon muut voi pyyhkiä jalkansa. Mulla sellainen ajattelu aiheuttaa masennusta, mitättömyyden tunnetta ja itsetuhoisia ajatuksia. Niinpä mieluummin annan yleensä takaisin ja on mukavaa huomata, ettei kukaan siihen kuole ja pikku kinat aina unohtuu yhtä helposti kuin syntyy. Mutta on vaikeaa oppia siihen, on helpompaa vain sietää kaikenlaista.

Liiallinen asioiden nieleminen ja sietäminen toisaalta lopulta aiheuttaa tuollaista raivoa, jota säkin näköjään tunnet. Ehkä sun pitäisi ruveta puolustaa itseäsi pikku asioissa, niin ei tulisi isoja paakkuja, jotka voi sit hallitsemattomasti räjähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mahdollista, kannattaa muutta pois, toisella paikkakunnalle, ja aloittaa uusi elämä omana itsenään.

Voi luoda ystävyyssuhteen sen perusteella mitä oikeasti on, eikä sen perusteella mitä juorupuheiden mukaan muiden mielestä on.

Minua ei noin pahasti ole kohdeltu, mutta koin, että minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen, ja aina sai kuulla, miten olen vääränlainen.

Mitätöintiä, vähättelyä.

Kaveripiiri oli väärä, aika ja ikä teki sen, että jäivät pois, kokonaan. Tuli toiset kaverit.

ja lopulta muutin pois , toiselle puolen suomea kokonaan.

Tänä päivänä laitan välit poikki tai pidän etäisyyttä ihmisiin, jotka eivät näe minussa mitään hyvää.

Suosittelen samaa sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi