Olettakaa vain että koska minulta on otettu lapsi kiireisesti huostaan niin olen epäpätevä vanhempi
JA hui kamalaa se huostaanottokin purettiin hyvin lyhyeen...
Kommentit (10)
Tapahtuiko sinulle joku onnetomuus?
varmaan tapahtunut, vaan se että kiireellistä huostaanottoa ei jatkettu, se on nimittäin eri asia kuin varsinainen huostaanotto. Oletan kyllä että olet tehnyt vanhemmuudessasi virheitä, toivottavasti olet ottanut niistä opiksesi.
ja kaksi kertaa.
Kumpikin kerta johtuu ihan lapsesta ja lapsen sairaudesta ja käytöksestä. Paremmin sai apua kun otettiin huostaan ja vastentahtoiseen hoitoon nuorisopsyk
Ihan pelkkien olettamusten takia tässä näin kävi.
Huostaanotto purettiin siksi koska näkivät ettei huostaanotoa ollut tarve jatkaa.
Minulla on ollut joskus mielenterveysongelmia ja ei se minun syytäni ole jos joku mieltää mielenterveysongelmat automaattisesti mieleisekseen, samoin kuin tuon lastensuojelun asiakkuuden syynkin...
Tapahtuiko sinulle joku onnetomuus?
Olettakaa vain että koska minulta on otettu lapsi kiireisesti huostaan niin olen epäpätevä vanhempi . JA hui kamalaa se huostaanottokin purettiin hyvin lyhyeen...
Niin ei voi muuta kuin olettaa, vai? Mistä me tiedettäis sun lapses huostaanotosta? Kerrotko sen kaikille?
koska kiireellistä huostaanottoa ei ole olemassakaan.
Mitä sitten tapahtui? Kerro, täsmennä ja tarkenna.
Meidän perheestä on tehty useampia lastens.ilmoituksia, joista ensimmäisen kohdalla todella pelkäsin lasten huostaanottoa. Toinen ja kolmas todettiin aiheettomiksi, mutta kolmannessa oli hyvin asenteellinen sos.työntekijä. Sain vaihdettua toisiin, ja tilanne eteni.
Neljäs ilmoitus oli tavallaan jatkoa ensimmäiselle ja toiselle, ja tämänkin mukaan minä olisin väkivaltainen lapsiani kohtaan. Kummallista, että kukaan ulkopuolinen ei ikinä ollut nähnt lapsissani yhtäkään ns. epäilyttävää mustelmaa, niitä tavallisia naarmuja polvessa kun kesällä kaatuillaan, mutta väkivallan aiheuttamat ovat jotain ihan muuta.
Neljäs ilmoitus oli selvittelyineen koko perhettä rassaava kokemus.
En tiedä ovatko selkäni takana valmistelleet huostaanottoa, paperit jo olleet valmiina vai mitä, mutta meille prosessi näyttäytyi vain Ls:n ilmotuksen pohjalta tehtävän ls:n tarpeen arvion selvittelynä.
Ja meillä EI OLE
väkivaltaa
laiminlyöntiä
alkoholia
muita päihteitä
mielenterveyden ongelmia
masennusta
tupakointia
nälkäisiä lapsia
likaista / sotkuista
arjen hallinta hukassa
työttömyyttä
jne ym tms.
Mitä sitten tapahtui? Kerro, täsmennä ja tarkenna. Meidän perheestä on tehty useampia lastens.ilmoituksia, joista ensimmäisen kohdalla todella pelkäsin lasten huostaanottoa. Toinen ja kolmas todettiin aiheettomiksi, mutta kolmannessa oli hyvin asenteellinen sos.työntekijä. Sain vaihdettua toisiin, ja tilanne eteni. Neljäs ilmoitus oli tavallaan jatkoa ensimmäiselle ja toiselle, ja tämänkin mukaan minä olisin väkivaltainen lapsiani kohtaan. Kummallista, että kukaan ulkopuolinen ei ikinä ollut nähnt lapsissani yhtäkään ns. epäilyttävää mustelmaa, niitä tavallisia naarmuja polvessa kun kesällä kaatuillaan, mutta väkivallan aiheuttamat ovat jotain ihan muuta. Neljäs ilmoitus oli selvittelyineen koko perhettä rassaava kokemus. En tiedä ovatko selkäni takana valmistelleet huostaanottoa, paperit jo olleet valmiina vai mitä, mutta meille prosessi näyttäytyi vain Ls:n ilmotuksen pohjalta tehtävän ls:n tarpeen arvion selvittelynä. Ja meillä EI OLE väkivaltaa laiminlyöntiä alkoholia muita päihteitä mielenterveyden ongelmia masennusta tupakointia nälkäisiä lapsia likaista / sotkuista arjen hallinta hukassa työttömyyttä jne ym tms.
tapauksessa asiaa ei edes tarkistettu ja olisi kyllä ollut aihetta.
Tyttö olisi nyt hengissä ja turvassa sijoitettuna kotiin, jossa häntä ei pahoinpidellä henkisesti eikä fyysisesti.
Äiti olisi voinut jatkaa tapaamisia vähemmän pelokkaan ja ahdistuneen lapsen kanssa.
Tasan ei käy onnen lahjat edes sen kanssa, millaisen lastensuojelun edustajan satut itsellesi saamaan.
Sellaisen joka tarkistaa varmuuden vuoksi tapauksen vai sellaisen joka 'olettaa' kaikkein ilmoituksen tekijöiden puhuvan paskaa ja ei edes viitsi tarkistaa tytön oloja.
Kumpikahan on parempi noin niin kuin lapsen eli uhrin kannalta?????
Oletko tyytyväinen?