Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudelle miehelle romanttinenyllätys,typerä?

Vierailija
30.05.2012 |

Elikkä elin pitkään parisuhteessa,menin jo nuorena suhteeseen ja naimisiin (18v) teimme lapsen ja olimme avioliitossa lapsen syntymän jälkeen 3 vuotta. Kokonaisuudessaan olimme yhdessä 7vuotta ja nyt eron jälkeen olen vihdoin alkanut tapailemaan erästä miestä ja olen hänen kanssaan ottanut asenteen,että elän päivä kerrallaan enkä halua määritellä suhdetta tai tehdä siitä liikaa arkista,joten olemmekin tehneet paljon erillaisia asioita yhdessä ja juurikin niitä mitä emme ole koskaan ennen tehneet mikä on ollut ihanaa. Viime viikolla hän yllätti minut totaalisesti ja vei minut paikkaan jossa olen aina halunnut käydä,mutta syystä tai toisesta näin ei ole päässyt käymään.

Ajattelinkin sitten,että nyt olisi minun vuoroni keksiä jotakin ja haluaisinkin kuulla mielipiteitä onko ideani ihan typerä.. olen vieläkin kovin epävarma ja vähän ujokin, koska pitkässä suhteessani en tehnyt mitään tälläisiä asioita ja eikä vanha mieheni olisi koskaan arvostanut vaikka olisinkin tehnyt.

Olisin halunnut yllätää miehen piknikillä jossakin ihanassa paikassa,mutta täällä on luvattu sadetta,joten ajattelin,että pistäisin piknikin pystyyn olohuoneen lattialle. Viltti,tyynyjä, kynttilöitä ja hyvää piknikruokaa(mansikoita,skumppaa, erillaisia juustoja) pyytäisin mieheni luokseni,menisin ovelle vastaan ja pyytäisin laittamaan silmät kiinni ja sitten ohjaisin olohuoneeseen jossa tämä piknik odottaa?

Vai olisiko teillä muita ideoita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ollenkaan typerä idea, minusta olisi hienoa jos naisystäväni olisi halunnut järkätä piknikin meille! Mutta odota mieluummin parempaa ilmaa, piknik sisätiloissa voi tuntua miehestä nimittäin vähän kiusalliseltakin.

Vierailija
2/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mitä? Miten tuo elikkä liittyy yhtään mitenkään pitkään aloitukseesi? Sehän on perusmuodoltaan 'eli', eli selittävä sana.

Elikkä menikö jakeluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök, osta mieluumin kori kaljaa, hk:n sininen lenkki ja katotte eurosportia

Vierailija
4/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Ete ole vielä olleet kovin kauan yhdessä, ja KAIKKI outoustemput tässä vaiheessa on iso riski. Tee mitä tahansa muuta.

Tää kuulostaa tylyltä, mutta älä ota sitä niin, semminkin kun tää ei ole sun alkuperäinen idea vaan säiden takia tehty sovellus. Mut sovellukset on usein sellaisia että ne ei enää toimi, vaikka se alkuperäinen oli hyvä idea. Älä palaa siihenkään, koska ilmat on tosi huonot.

Vierailija
5/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin,että pistäisin piknikin pystyyn olohuoneen lattialle. Viltti,tyynyjä, kynttilöitä ja hyvää piknikruokaa(mansikoita,skumppaa, erillaisia juustoja) pyytäisin mieheni luokseni,menisin ovelle vastaan ja pyytäisin laittamaan silmät kiinni ja sitten ohjaisin olohuoneeseen jossa tämä piknik odottaa? Vai olisiko teillä muita ideoita?

Tosi villiä, oikeinko tuohon tarvii kysyä täältä varmistusta?? No anna mennä, saat luvan....

Vierailija
6/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun siis omasta tällaisesta henkilöstä. ja varmasti ottaa kavereita mukaansa turvakseen. en tiedä, mahtuvatko lattialle, jos eivät ei haittaa. ei pieni sade pahaa tee.

Vierailija
7/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikein jaksa tollasesta hömpötyksestä innostua.

Vierailija
8/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisätila-piknikkejä 2-vuotiaani kanssa! Tykkää tosi kovasti. Aikuisesta miehestä en ole ihan varma, olisiko yhtä haltioissaan... Ehkä, jos pukeudut lisäksi seksikkäästi ja annat ymmärtää, että "jälkiruoka" on todella odottamisen arvoinen?

Vierailija
9/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se sitten kovin hyvä ole. Mitä sitä sitten uskaltaisi tehdä? kalja ja makkara ois varmaan jees,mutta ei mies kyllä juo kaljaa eikä syö makkaraakaan.

Ap

Vierailija
10/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on kiva idea! Itse sinä sen miehen tunnet kaikkia näitä muita mammoja paremmin. Oma tuore mieheni (45v) ainakin ilahtuisi, kuten ilahtuu kaikesta kivasta mitä hänen takiaan keksin.

Vierailija
11/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ollut kovin lupaava jälkiruoka silloin enkä vieläkään ole, mutta söimme pullaa lattialla. ihan kiva idea, jonka minun vuokseni keksi.

Vierailija
12/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja ja makkara ois varmaan jees,mutta ei mies kyllä juo kaljaa eikä syö makkaraakaan. Ap

käytä nyt hei VÄHÄN omaakin älliä

Vierailija
13/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä noteeraa noita kalja+makkara -vinkujia. Ovat luultavasti sellaisia emäntiä, että eivät ikuna ole huomioineet ukkoaan kuin sääliseksillä.

Minusta ideasi on hyvä. Jos tunnet miestä sen verran, että tiedät hänen pitävän yllätyksistä yleensä, niin anna mennä vaan. Ainakin minun mieheni pitää kovasti tuollaisesta, ideahan siinä on se tärkein.

Muista sitten pistää sopivan seksit vermeet niskaan, koska ainakin meillä tällaiset olohuonepiknikit (kyllä, kumpikin on järjestänyt tällaisen toiselle kahdesti) ovat aina päättyneet ihanaan hellimiseen =).

Pitäkää kivaa!

Vierailija
14/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on pelkkä sanonta tai toteamus,jota ap on käyttänyt. " Olis varmaan jees mennä mut sataa vettä" eli vois tehdä jotain mut ei voi ,koska tilanne (henkilö) ei ole otollinen tähän.

MIelestäni ap.n idea on hyvä, mutta onko sinulla takapihaa tai parveketta tai tuuletusparveketta? Josko piknikin voisi siirtää sinne jos on katosta.

Vierailija
15/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka täällä sanoi, ettei toimi. Et ap ole tekemässä tätä yllätystä ensi sijassa itsellesi vaan miehelle. ok, ehkä 15 % miehistä tykkää tällaisesta teletappimeiningistä, mutta ne loput vihaa tällaisia nöyryyttäviä hölmöyksiä. Itsekin naisena ajaattelisin, että onko kaikki inkkarit kanootissa, jos joku puuhaisi mulle johki kaksionsa parekteille piknikin.

Et ole puhunut miehestä mitään. MIstä hän pitää, mitä harrastaa? Kyllä niistä miehen aidoista kiinnostuksen kohteista löytyy se joku juttu joka on kiva yllätys. Oletko edes ensisijaisesti kiinnostunut tekemään ilahduttamaan miestä vai vain tekemään vaikutuksen jollain erikoisuudentavoittelulla? On tärkeää kunnoittaa sitä toista eikä ajatella yllätyksiäkin vain sitä kautta mikä itsestä tuntuu kivalta

Vierailija
16/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, mutta onko teidän pakko olla lattialla? Tee ylläri keittiönpöydälle tai sitten lähdette sateenvarjojen kanssa ja kävelette jollekin laavulle tulistelemaan ja piknikille (jos ei nyt ihan kaatamalla sada).

Vierailija
17/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittehan mennä ulos jos ei sada? mikä sen romanttisempaa kuin vhän viileä ilma,joten pakko käpertyä peiton alle toisen lähelle!

Vierailija
18/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on hauskis idea! Mulle kelpaisi, tosin olenhan vain naisparka.

Vierailija
19/19 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosti hauskis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän