Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit tytön on niitä "pahimpia"!

Vierailija
30.05.2012 |

Meinasin lentää perseelleni kun kuulin eilen että eräs ns. kiltti tyttö on saanut vauvan. En olis kyllä ikinä uskonut että siitä tytöstä tulee teiniäiti!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rumat ovat niitä oikeasti kauniita ja tyhmät ovat niitä kaikkei viisaimpia

Vierailija
2/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun yksi kilttinä pitämäsi tyttö on tullut mielestäsi liian nuorena raskaaksi niin nyt sinusta KAIKKI kiltit tytöt on jotenkin "pahimpia". Ääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vanhemmatkin ajatelleet ja jättäneet ehkäisyvalistuksen liian myöhään...

Vierailija
4/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun yksi kilttinä pitämäsi tyttö on tullut mielestäsi liian nuorena raskaaksi niin nyt sinusta KAIKKI kiltit tytöt on jotenkin "pahimpia". Ääh.

Mutta ainahan se yllättä kun joku kiltti tyttö tekee tyhmyyksiä.

Vierailija
5/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just. Kun villit tyttöset saavat sakkoja alaikäisenä juomisesta, naiskentelevat puoli kylää ja huutavat äideilleen haista vittua niin homma on "perus". Mutta yksi kiltti tyttö nuorella iällä raskaana niin sehän se pahin helvetin enkeli on.

Vierailija
6/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma tyttö harrastaa kevyitä suhteita ja tekee abortin?

Vierailija
7/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just. Kun villit tyttöset saavat sakkoja alaikäisenä juomisesta, naiskentelevat puoli kylää ja huutavat äideilleen haista vittua niin homma on "perus". Mutta yksi kiltti tyttö nuorella iällä raskaana niin sehän se pahin helvetin enkeli on.

Vieraammat ihmiset ei vaan tiedä sitä, kuvittelevat että se on hiljainen ja kiltti vaikka todellisuudessa on itse piru. Niin kotona kuin kylilläkin.

Vierailija
8/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kilttejä ja hiljaisia tyttöjä jotka ei poikiin päin vilkaisekaan. Turha yleistää.

Vierailija
9/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin oppilas koulussa. Vapaa-aikana viikonloppuisin oli ihan tavallinen nuori toilailuineen. Otti alkoholia ja poltti tupakkaa, äidilleen oli välillä tosi ilkeä.

Meille jotka tiedettiin asian oikea tola, ei se raskaus ollut yllätys. Mutta ne jotka eivät tienneet olivat ihan ihmeissään että "miten niin kiltti tyttö voi hankkiutua raskaaksi"?

Lähinnä mua säälitti kummitytön äiti. Sille se oli tosi kova kolaus.

Vierailija
10/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa vain tarvittaessa olla mielin kielin vanhemmille ihmisille.

Vierailija
11/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun kaverin kanssa juttelin ja todettiin että kiltit on niitä pahimpia kun ei niistä koskaan uskoisi.

-ap

Vierailija
12/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi olla oikeasti mitä vaan. Mun kiltti tuttavaneito jakaa reväänsä joka kundille ja polttelee pilveä, kylläpä hämmästyisi vanhemmat jos saisi tietää, taitaa asua kotonaankin vielä... Ja siis tehnyt tätä jo yläasteiästä.

Mä en ollut kiltti tyttö ja tulin silti raskaaksi teininä, koska harrastin seksiä, ei se mun kiltteydestä tai tuhmuudesta ollut kiinni, olin idiootti enkä huolehtinut ehkäisystä.

Ja aika moni on idiootti vielä ihan aikuisiässäkin. :))

Vierailija
13/13 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkun poika on täysi-ikäinen. Ensimmäisen kerran oli oikeudessa varkaudesta 15-vuotiaana ja sen jälkeen on ollut monta kertaa jos mistä syystä?

Serkku kertoo mulle.

Mun äiti taas kuvittelee että serkun poika on oikea pyhimys. Mä en ole ottanut oikeudeksi kertoa äidilleni mitä poika touhuaa koska serkku tai sen vanhemmetkaan eivät ole kertoneet.

Joskus vaan ärsyttää kun äiti ylistää sitä poikaa vaikka oikeesti on ihan jotain toista mitä mun äiti kuvittelee. Tuskin se pojan touhuista tietää kovin moni muukaan sukulainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme