Parhaat hotellit suomessa? Suosittele!
Kommentit (12)
Rauman Best Western Hotelli.
Vastapäätä hotelliä, aivan lähellä kiva ulkoilu/leikkipuisto lapsille, jossa kiva kahvila. Kahvilan penkeistä saattoi vahtia samalla lapsia.
Vanhan Rauman pitsihuvilakortteli aivan vieressä, ja sielä ihania kauppoja, mm sisustus/vaatekauppoja.
Hotellin alakerran vieressä erittäin hyvä ruokapaikka!! Sielä oli myös hotellin tarjoama aamiainen, joka tähän astisista suomalaisista hotelliaamiaisista ehdottomasti PARAS, hakkaa Haikon aamiaisen!
Hotelli oli erittäin puhdas ja siisti. Huoneet hiljaiset (ei katumölinää tai hotellivieraiden mölinää) ja sänky erittäin mukava ja tilava nukkua. Petivaatteet laadukkaat ja raikkaat, ei yhtään nuhjuista missään.
SUOSITTELEN!
Vaasan kanttarellis
http://www.kantarellis.fi/fi/kuvagalleria/
Jokainen huone on sviitti ja jokaisessa huoneessa on sekä sauna että poreamme!
Ja hinnat
yhdeltä 115€/vrk
kahdelta 134€/vrk
Mun mielestä halpa kun vertaa mitä monesta muusta paikasta saa!
Ja aamiainen kuuluu hintaan ja ON RUNSAS!!
Suomalaisten keskivertohotellien taso on aivan surkea!
Suurin syy on liian vähäinen henkilökunta joka aiheuttaa mm. vastaanotosta suurtet jonot tiettyinä aikoina vuodokaudessa, sekä sesonkiaikaan, lisäksi siivouksen taso huono, koska siivoojia liian vähän.
Rakennusten ylläpito huonoa, saattaa wc kaivata vuosikymmen jo sitten remonttia, kylpyamme hirveässäkunnossa puhumattakaan suihkuverhosta, sekä kokolattiamatoista huoneessa. Sänky on sellainen huojuva halpismallia oleva ylitunkkainen viritys, ja sillä on huono rakastella.
Ravintolassa juomalasit likaisia mm. "puhtaassa" lasissa edellisen käyttäjän huulupunanjäljet, puffetruoka pahaa ja liian kylmää, salaattipöytä ja lounaspöytä liian vähän tarjontaa, yleensä vain se yksi tai kaksi vaihtoehtoa esim. porkkanaraaste ananaksella tai toinen vaihtoehto kiinankaaliraaste rusinoilla... YÖK! Lounaana kirjolohta ja perunamuusia tai minestronakeitto.
Ja niin moni hotelli on niin nuhjuinen, "lastenhleikkihuoneesta" puuttuu lelut, telkkari/pleikka 2 on rikki, sielä lastenleikkihuoneessa ei siis ole mitään tekemistä, piirustuspaperi lukon takana jne.
Likaista, nujhuista ja lounasruoka pahaa ja kallista. Muutama helmi sitten löytyy näiden joukosta.
Ikkunat Tammerkoskelle päin, jos hyvä tuuri tai pyytää. Aamupalalla voi ihastella näkymiä puistoon ja Tammerkoskelle. Sijainti niin keskellä keskustaa kuin pääsee, silti älyttömän rauhallisen kadun varrella ja ison puiston reunalla. Lapsille isohko leikkikenttä härdelleineen ihan vieressä. Hämeenkadulle sata metriä, jos sitäkään, silti melua ei kuulu niin että ainakaan itse olisin rekisteröinyt.
Niillä nurkilla menisin Ilveksen ylempiin kerroksiin.
Kaikissa näissä kolmessa olen yöpynyt ja Ilves ja Tammer paremmat kuin Cumulus. Tammer vähän kauempana ja parkkipaikkaongelma, mutta ihana silti.
laivan puolelle.
Aika huonotasoiset ovat ne perushuoneet siellä päärakennuksen puolella.
Kylpylöistä suosittelen myös Katinkultaa. Sielä oli aikoinaan ainakin myös lastenhoitaja lastenhuoneessa tiettyinä aikoina. Oli kiva sitten kuherrella miehen kanssa parituntia kaksistaan ja lapsi hoidossa leikkimässä valvotusti ?
huikea brunssi, muutenkin persoonallinen hotla, kun ei ole ketjumesta.
Ketjuhotelleista pisteet Radisson blulle, erityisesti Helsingissä oleville.
Ikkunat Tammerkoskelle päin, jos hyvä tuuri tai pyytää. Aamupalalla voi ihastella näkymiä puistoon ja Tammerkoskelle. Sijainti niin keskellä keskustaa kuin pääsee, silti älyttömän rauhallisen kadun varrella ja ison puiston reunalla. Lapsille isohko leikkikenttä härdelleineen ihan vieressä. Hämeenkadulle sata metriä, jos sitäkään, silti melua ei kuulu niin että ainakaan itse olisin rekisteröinyt.
Tämä sivusto tarjoaa mukavia hotelleja ja lomapaketteja ympäri Suomea! http://www.finlandiahotels.fi/