Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopoautoileva teini meinas tänään ajaa nokkakolarin!

Vierailija
29.05.2012 |

Tuli !tuhatta ja sataa" risteyksessä ja oikaisi kurvissa vastaan tulevien kaistalle (eli mun kaistalle)...meinas tosiaan tulla ihan suoraan päälle mutta onneksi sain autolla sen verran väistettyä pientareelle ettei osunut...että tätä se tekee kun kakarat päästetään liikenteeseen!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamman pikkupojat nouisevat mopoautoistaan housut polvissa lököttäen ja lippalakki silmillä...finninaamat eivät osaa alkeellisiakaan liikennesääntöjä saati toisten huomioimista siellä liikenteessä.

Vierailija
2/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli !tuhatta ja sataa" risteyksessä ja oikaisi kurvissa vastaan tulevien kaistalle (eli mun kaistalle)...meinas tosiaan tulla ihan suoraan päälle mutta onneksi sain autolla sen verran väistettyä pientareelle ettei osunut...että tätä se tekee kun kakarat päästetään liikenteeseen!

sinä olisi edes kunnolla huomannut kolaria.

Teini taas olisi kerätty muovinkappaletten keskeltä lusikalla arkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin viime viikolla jäädä sellaisen yliajamaksi, kun olin tietä ylittämässä kun paku antoi tietä, mutta siitä ohi se mopoauto vaan viiletti vain senttien päästä musta. Meinasi tulla paskat housuun kun niin säikähdin ! Olisko aika niittenkin opetella niitä liikennesääntöjä, esim. että jos viereinen auto on pysähtynyt suojatien eteen ei sen ohi ajeta pysähtymättä?!

Vierailija
4/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappavat jonkun liikenteessä? Esim koulusta kotiin kävelevän lapsen :(

Vierailija
5/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autojen määrään aiheuttaa onnettomuuksia mopoautoilijoihin verrattuna? Moninkertainen.

Vierailija
6/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin viime viikolla jäädä sellaisen yliajamaksi, kun olin tietä ylittämässä kun paku antoi tietä, mutta siitä ohi se mopoauto vaan viiletti vain senttien päästä musta. Meinasi tulla paskat housuun kun niin säikähdin ! Olisko aika niittenkin opetella niitä liikennesääntöjä, esim. että jos viereinen auto on pysähtynyt suojatien eteen ei sen ohi ajeta pysähtymättä?!

Moniko tavallinen autoilija noudattaa tätä (tärkeää) sääntöä? Ei minun kokemuksieni mukaan kovinkaan moni, ja jostainhan (yleensä vanhemmilta) tuollainen piittaamattomuus opitaan.

Vierailija
7/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invalideillä oli mopoautot!

Vierailija
8/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mopoautot ovat yleistyneet jopa täällä Helsingissä, olen viime aikoina todistanut hurjia tilanteita mopoautojen kanssa (toki niitä näkee tavallisillakin autoilijoilla, mutta näillä nuorilla on mopoautoissaan tosi turvatonta ja kokemattomuus näkyy selvänä).

Viimeisin tilanne oli, kun mopoauto kääntyi risteyksessä vasemmalle vastakkaisesta suunnasta suoraan ajavien eteen. Onneksi vastakkaisesta suunnasta tulijat saivat äkkijarrutettua ja väistettyä ja kolareilta vältyttiin. Itse olin risteyksessä ko. mopoauton takana ja ehdin pelästyä pahanpäiväisesti, kun tajusin mopokuskin lähtevän liikkeelle lainkaan vastaantulevasta liikenteestä välittämättä.

Vierailija
9/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invalideillä oli mopoautot!

Vierailija
10/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujenlopuksi se on kai yhdentekevää kuka on syyllinen...mopoauto kärsii aina enemmän vaurioita, että repikää siitä vastuuta vanhemmat.

Vierailija
11/15 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiellä 100km rajoitus ja 2 tyttöä ajoi mopoautoilla peräkkäin. Heidän perässään tavallinen auto ja sen perässä kaksi rekkaa. Tytöt ajoi niin peräkkäin, ettei heidän väliin päässyt ohittamaan ja vastaan tuli niin tiheästi autoja, ettei ehtinyt ohittaa kumpaakin.

Jäin vain miettimään sitä idiotismia, että mitä järkeä on pitää perässään pitkää letkaa rekkoja ja muita autoja. Ajaisivat edes sen verran väliä toiseensa, että heidät pääsisi ohittamaan yhden kerrallaan. Mutta ei kun ajetaan toisen perseessä kiinni, ei päässyt kukaan niitä ohittamaan ja niin ajoi rekat ja muut siellä perässä letkana.

Mahtoi tytöt nauttia vallan tunteesta.

Vierailija
12/15 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ajaa 100 nopeusalueella?

Soittakaa poliisille jos joku vaarantaa liikennettä!

Vierailija
13/15 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moottoritiellä ei.

Vierailija
15/15 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiellä 100km rajoitus ja 2 tyttöä ajoi mopoautoilla peräkkäin. Heidän perässään tavallinen auto ja sen perässä kaksi rekkaa. Tytöt ajoi niin peräkkäin, ettei heidän väliin päässyt ohittamaan ja vastaan tuli niin tiheästi autoja, ettei ehtinyt ohittaa kumpaakin.

Jäin vain miettimään sitä idiotismia, että mitä järkeä on pitää perässään pitkää letkaa rekkoja ja muita autoja. Ajaisivat edes sen verran väliä toiseensa, että heidät pääsisi ohittamaan yhden kerrallaan. Mutta ei kun ajetaan toisen perseessä kiinni, ei päässyt kukaan niitä ohittamaan ja niin ajoi rekat ja muut siellä perässä letkana.

Mahtoi tytöt nauttia vallan tunteesta.

jos autotien nopeusrajoitus on 80 tai enemmän, pitää mopoille olla kevyen liikenteen väylä tai vastaava jota pitkin saa ajaa (muualla yleensä mopoilu on pyöräteillä kielletty ainakin meilläpäin). Mutta mopoautolla ei saakaan tuolla kevyen liikenteen väylällä ajaa vaikka mopolla saisi. Itse ajan päivittäin tietä, jolla ei tosin ole kuin 80 nopeusrajoitus, mutta mopoautoja saa sielläkin yrittää väistellä. Hankalaa, kun tie on suhteellisen vilkkaasti liikennöity ja ainoa reitti jota pääsee meidän kuntaan tästä suunnasta mistä ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä