Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kutsuista valittajat, säästäkää isäntäväki läsnäololtanne!

Vierailija
29.05.2012 |

Kukaan ei teitä jää kaipaamaan. Sama koskee tarjoiluista valittajia.

Onko se niin vaikea tajuta, ettei kaikille voi tehdä mieliksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on mitä vaihtuvissa määrin mitä erilaisimpia makuja sekä dieettejä, allergioista ja "asenteista" johtuvia, ei niitä millään voi kaikkia huomioida tasavertaisesti.

Eikä juhlat ole mikään "arvostele mun illallinen/koti/sisustus/kattaus/vaatetus/tyyli" -tilaisuus!

Toki isäntäväen täytyy käyttäytyä myös asemansa mukaisesti, iloisesti, yrittää edes saada vieraat viihtymään ja tuntemaan itsensä tervetulleiksi.

Vierailija
2/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten tarjoilut on ihan älyttömän helppo järkätä niin, että jokaiselle löytyy syömistä. Miten tumpeloita te oikein siellä keittiössä ootte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on mitä vaihtuvissa määrin mitä erilaisimpia makuja sekä dieettejä, allergioista ja "asenteista" johtuvia, ei niitä millään voi kaikkia huomioida tasavertaisesti.

Eikä juhlat ole mikään "arvostele mun illallinen/koti/sisustus/kattaus/vaatetus/tyyli" -tilaisuus!

Toki isäntäväen täytyy käyttäytyä myös asemansa mukaisesti, iloisesti, yrittää edes saada vieraat viihtymään ja tuntemaan itsensä tervetulleiksi.

Jos menen kekkereihin enkä diggaa tarjoiluista, koristeluista, muiden vaatteista jne. jne. niin se on mun mielestä ihan mun oma ongelmani. Tai siis kun en edes ota siitä mitään ongelmaa. Kullakin makunsa ja pidän sitä ihan luonnollisena että juhlien isäntäväki/päivänsankari on se jonka mieltymysten mukaan mennään. Jos ei se osu yksiin omani kanssa, voi voi. Ei tulisi mieleenkään alkaa mäkättää että hitsit kun minä en nyt tykännyt tästä. Ainahan voin pitää omat juhlat joissa mennään minun tahtoni mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä