Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ja miten voi muistaa koulunkäyntiavustajaa?

Vierailija
29.05.2012 |

Siis ihan sitä tavistenkin avustajaa, joka saattaa viimeisinä päivinä olla jossain ihan muualla kuin lasten kanssa, vai ovatko hekin aina todistustenjaossa läsnä?

Lapsen koululla on siis yksi tuttu avustaja jonka olen itsekin tuntenut lapsena (en enää nykyään varsinaisesti) mutta hän auttaa käsittääkseni kaikissa luokissa, ottaa kopioita jne.

Harmittaa vaan aina täältä lukea kuinka koulunkäyntiavustajia harmittaa kun heitä ei muisteta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jätä koululle, jos ei avustajaa todistuspäivänä näy. Kyllä se sieltä kulkeutuu oikealle vastaanottajalle.

Vierailija
2/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työparini on koulunkäyntiavustaja ja todella pätevä ja ammattitaitoinen.

Erityisope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jätä koululle, jos ei avustajaa todistuspäivänä näy. Kyllä se sieltä kulkeutuu oikealle vastaanottajalle.

Enkä minä itsekään ehdi koululle tällä viikolla, edes todistustenjakoon vaikka huolittaisiin mukaankin (ei huolita).

Opelle on vielä pitkin hampain vienyt kukat aikaisempina vuosina siis ainakin.

Vierailija
4/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut läsnä myös viimeisenä päivänä. Oli sitten joulu tai kevät.

Se on lasten juhla. Heidän takiaan siellä olen.

Muutama tunti palkatta ei ole häirinnyt minua.

Olen aina ollut kiitollinen, kun joku on muistanut myös minua.

Olen saanut kukkia, kortteja, mukeja, lahajkortteja, suklaata, viiniä, kynttilöitä jne.

t. Kouluavustaja

Vierailija
5/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. koulunkäyntiavustajalla on mukavia kollegoita, he kyllä ilmoittavat tälle koululla olevista lahjoista juhlan jälkeen, tai jopa toimittavat ne hänelle tavatessaan. Näin siis, jos avustaja ei olekaan paikalla kevätjuhlapäivänä. Jos kortin tai lahjan haluaa antaa henkilökohtaisesti, se kannattaa varmaan viedä jo aikaisemmin. Kaikki avustajat eivät tosiaan työskentele kevätjuhlapäivänä.

Miten muistaa? Kortti, herkkuja, orvokki tms. pihakukka nätissä ruukussa, ruusu, servettejä, teetä, kahvia tai vaikka pirteän värinen kynttilä. Sellofaani tekee yksinkertaisestakin lahjasta kauniin. Mikään ei tietenkään estä hankkimasta arvokkaampaakin lahjaa, jos avustaja on ollut lapsen koulutiellä tärkeä. :)

t. Kauan sivusta seurannut