Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs ulkomaanmatka tälle vuodelle varattu :)

Vierailija
29.05.2012 |

Viides luultavasti vielä syksyllä.

Rakastan matkustelua!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilijalanjälkesi on hirvittävä. Noin ei luonto pelastu, mutta siitähän sinä tietysti viis veisaat.

Vierailija
2/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rahani siihen. Syyskuussa Lissabonissa, tammikuussa Thaimaassa, nyt kohta Pariisiin ja syksyllä taas Roomaan. Ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rahani siihen. Syyskuussa Lissabonissa, tammikuussa Thaimaassa, nyt kohta Pariisiin ja syksyllä taas Roomaan. Ihanaa...

Vierailija
4/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et lennä. Hiilijalanjälkesi on hirvittävä. Noin ei luonto pelastu, mutta siitähän sinä tietysti viis veisaat.

muuten matkailemaan kuin lentokoneella.

Laiva on sitä paitsi huomattavasti pahempi saastuttaja kuin lentokone. Ja Suomestahan ei autolla pääs kuin Venäjälle ja Pohjois-Ruotsiin tai Pohjois-Norjaan. Ja aikaa kuluu.

ap

Vierailija
5/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden neljännelle ulkomaanmatkalle. Tänä vuonna on käynyt Lontoossa, Egyptissä, Kreikassa ja nyt lähtee taas Englantiin viikoksi. Terkkuja vaan tutuille, ei meidänkään perheessä muut ole ihan yhtä monta matkaa saaneet mahtumaan alkuvuoteen...

Vierailija
6/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides luultavasti vielä syksyllä. Rakastan matkustelua!!

Meilläkin on matkoja varattu. 4 tälle vuodelle ja 1 ensi talvelle.

Luulen, että vielä tulee syksylle 1 matka.

Matkustelu on niin ihanaa.

Vierailija
7/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin, mutta ei ole ihan noin paljoa ylimääräistä rahaa. 1-2 reissua / vuosi tehdään.

Mä haluun kans.

Vierailija
8/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrothan vielä, missä kaikkialla olet nyt jo alkuvuoden aikana käynyt. Ihanasti.

Vierailija
9/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin matkustan paljon lentokoneella, mutta olen tosi ekologinen! Ei tarvitse olla täydellinen...

Vierailija
10/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun reissaa työkseen, matkustelusta katoaa turha hohto ja status.

Terveisiä Etelä-Kiinasta, on helevetin kuumaa ja kosteaa.

Vierailija
11/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva on sitä paitsi huomattavasti pahempi saastuttaja kuin lentokone.

Onnea vaan matkoista, minäkin olen käynyt tänä vuonna ulkomailla, ekan kerran seitsemään vuoteen!

Vierailija
12/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilijalanjälkesi on hirvittävä. Noin ei luonto pelastu, mutta siitähän sinä tietysti viis veisaat.

on 4 matkaa tälle vuodelle.

Sitten on hiihtoloma Atlantin tuolle puolen ja ensi kesän autoilureissuakin ympäri Eurooppaa suunnitellaan jo.

Ja tietkös kuule mitä? Minäkään en piittää hiilijalanjäljestä paskan vertaa!

Autoa liikuttaa väkivahva V8 ja olen katsomassa tilalle uutta. Todennäköisesti ahdettu V8 on siinäkin.

Vierailija
13/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 4 matkaa tälle vuodelle.

Sitten on hiihtoloma Atlantin tuolle puolen ja ensi kesän autoilureissuakin ympäri Eurooppaa suunnitellaan jo.

Autoa liikuttaa väkivahva V8 ja olen katsomassa tilalle uutta. Todennäköisesti ahdettu V8 on siinäkin.

Paha ihminen?

Vierailija
14/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viides tulossa. amsterdam, tallinna, tukholma, tukholma ja luultavasti taas tuhkolma.

ei kaikilla ole varaa matkustella....

olen köyhä yh...

Vierailija
15/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ensi kesän autoilureissuakin ympäri Eurooppaa suunnitellaan jo.

Meillä reissuja tulee vähintäänkin se 4 vuodessa ulkomaille, joista yleensä 2 tehdään koko perheen voimin (2 kouluikäistä lasta) ja 2 reissataan miehen kans kaksin. No, lasten kanssa matkat joudutaan suunnittelemaan muutamaa kuukautta etukäteen, mutta miehen kanssa ollaan extempore matkaajia. Viimeksikin mies ilmoitti yks lauantaiaamu salilta tullessani, että "viikon päästä lähdetään reissuun. Lapsille on hoitajat, alahan varaamaan matkaa!"

Ja mun mielestä siinä se hienous piileekin.

Vierailija
16/16 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttautuikin uudestaan eikä sekään ole korjannut meidän tilannetta. Minulla osa-aikatyö, eivät ole kokoaikaistaneet vaikka lupailevat.

Juuri tänään meidän 11v pyysi että mentäiskö mekin joskus ulkomaille taas, aiemmin käytiin kerran vuodessa. Nyt on kolmas kesä kun ei ole varaa yksinkertaisesti mennä mihinkään. Voihan itku sentään. Lapsi pyysi "edes jotain halpalomaa", mutta ei yhden ihmisen osa-aikapalkalla sellaista 6-henkiselle perheelle saa.

Olen vilpittömästi onnellinen teidän puolesta, jotka voitte matkustaa. Matkustaisimme itsekin vaikka koko kesän jos vain varaa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi