Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoropäivähoito: Lahjojen antaminen kevätjuhliin..

Vierailija
29.05.2012 |

päiväkotitädeille. Miten on tapana? Annetaanko vuorohoidossa nyt kevätjuhlan yhteydessä jotain pientä lahjaa päiväkotitädeille? Itse olen aika uuno näissä asioissa. Lapsen jäädessä lomalle ilmeisesti annetaan lahjat, mutta meillä ei lapsi jää kesälomalle tai muuta vastaavaa?

Sitten vielä ideoita siihen samaan syssyyn?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellekään tarhatädille tai opelle antanut mitään lahjuksia. Ainoastaan silloin, kun lopettivat ko. paikassa. Eli esim. eskarilainen vei viime vuonna tarhaan, mutta ekaluokan ope ei saa tänä vuonna mitään. Vasta sit kun ala-aste loppuu.

Vierailija
2/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellekään tarhatädille tai opelle antanut mitään lahjuksia. Ainoastaan silloin, kun lopettivat ko. paikassa. Eli esim. eskarilainen vei viime vuonna tarhaan, mutta ekaluokan ope ei saa tänä vuonna mitään. Vasta sit kun ala-aste loppuu.

Mäkin mietin vaan ihan sellaista, että jos huomenna sattuu kaunis päivä olemaan niin käytäisiin lapsen ja miehen kanssa poimimassa valkovuokkoja metsästä tai muita luonnon kukkia. Tehty niistä kimppuja ja viety semmoset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kimppuja saa. Mulla on opettajakaveri, joka sanoo aina että toivottavasti ei sit hirveitä määriä tule mitään. Mut tää tietty yksilöllistä.