Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän vauvat reagoivat hampaiden tuloon?

22.11.2005 |

Meillä ollaan kohta nelikuisia ja on selvästi kiukkusempi kuin ennen. Viime yönäkin valvoi pari tuntia, kippuroi ja ähisi pinniksessään. Ennen nukkui yöt todella hyvin. Voisko johtua hampaista? Kuumetta tms. ei ole. Siis sellaista itsekseen ähinöintiä ja välillä kitkuamista. Nyrkki on suussa jatkuvasti. Tänään kokeilin sormella suusta ja alhaalla olin tuntevinani pienen nystyrän ikenessä... vai lienenkö kuvitellut. No, kohtapa sen näkee, oliko tosiaan hammas. =)

Miten siis muiden vauvat käyttäytyy hampaita tehdessä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukkuisuutta, lyhytpinnaisuutta jne.

Annoin silloin tällöin pahimpaan kiukkuun panadolia, meillä se auttoi. Ja kaikki kylmä, esim. jääkaappiin laitettavat, viilentävät purulelut. Syökö teidän lapsi soseita? Minä laitoin hedelmäsoseet jääkaappiin, söi tosi mielellään kylmää sosetta.

Vierailija
2/2 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekuinen. Kuolaa valuu ihan solkenaan ja alaien on selvästi turvoksissa ja siinä tuntuu terävät kulmat. Siskolleen tuli hampaita myös näin pienenä, huh! Imettäminen ei ole kovin mukavantuntuista... Aika hankalaa myös, kun ei vauva osaa yhtään itse pitää purulelua kädessä, minä sitten välillä hieron sitä ikeneen. Panadolia meilläkin on annettu yötä vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla