Isovanhempien mökillä trampoliini, anoppi ei suostu hankkimaan suojaverkkoa.
Pitää ilmeisesti haukkua anoppi ja koko lasten isänpuoleinen suku paskasakiksi ja välinpitämättömiksi pihtareiksi ennenkuin alkaa tapahtumaan.
Kommentit (19)
auta ketään. Osta sinä turvaverkko ja asenna se.
Jos alla on pehmeää nurmikkoa.
murtumia, aivotärähdyksiä, niskan katkeamista.
Tarjoutuisin ostamaan ja laittamaan turvaverkon. Yksi turvaverkko ei niin paljon maksa.
ja lasten loppuloman viettoa raajat paketissa. Siis jos ei käy pahemmin.
Jos joku tippuu 1,5 metrin korkeudesta.
jos lapsesi pääsevät mummolaan täyshoitoon ilmatteeks mukavaa kesää vietämään, niin ei kait tuo niin kallis sijoitus ole ?
ei ne paljoo maksa, ja jos et osaa asentaa, niin kai nyt ukot osaa??????
tottakai ostat sen itse jos koet sen pakolliseksi.
Jos joku tippuu 1,5 metrin korkeudesta.
auttaa just paaaaaljon enemmän kuin vakuutukset, vai mitä..?
oo varaa ostaa sitä turvaverkkoa.
ja anoppi saa kuulla kunniansa ja haukun koko paskasuvun samalla rahalla. Jos ei verkkoa ole siihen mennessä ostettu. Ja kusipää hoitaa kaikki sairaalalaskut ja on poissa töistä jos jotain trampoliinin kanssa sattuu.
Miksi odotat niin kauan?
Etkö välitä yhtään lastesi turvallisuudesta?
PASKA VÄLINPITÄMÄTÖN TYPERYS!!!
Miksi odotat niin kauan? Etkö välitä yhtään lastesi turvallisuudesta? PASKA VÄLINPITÄMÄTÖN TYPERYS!!!
Ja jos jotain sattuu, sehän ei ole mun ongelmani, en ole edes paikalla, onneksi.
Kusipää ja anoppi vastaavat mökkitapahtumista täysin ja siitä onko siellä edes ketään ajokuntoista paikalla, minä vietän kesäni 100% kaupungissa.
Miksi odotat niin kauan? Etkö välitä yhtään lastesi turvallisuudesta? PASKA VÄLINPITÄMÄTÖN TYPERYS!!!
Ja jos jotain sattuu, sehän ei ole mun ongelmani, en ole edes paikalla, onneksi.
Kusipää ja anoppi vastaavat mökkitapahtumista täysin ja siitä onko siellä edes ketään ajokuntoista paikalla, minä vietän kesäni 100% kaupungissa.
Tytär tipahtaessaan tramppikselta löi käden tramppiksen reunaa ja käsivarren luu meni poikki kyynärvarren vierestä.
jos lapset on mielestäsi niin pieniä tai jälkeenjääneitä että eivät osaa leikkiä normaalilla lelulla tappamatta itseään niin kiellä niitä leikkimästä lelulla. eiks se oo aika selvä asia..
jalallani enää koskaan astua ja se on 100km täältä. Ja kusipää ei tottele puhelimessa annettuja käskyjä, niin vähän on heikkoa kieltäminen ainakin mulla.
Vai vuokraanko naapurista oman mökin ja huutelen sieltä sit kusipään vanhempien kesäpaikalle ohjeita miten niiden pitää elää?
on tapaturmavakuutus. Juu, se vakuutushan niiltä tapaturmilta suojaa.
Onneksi pääsin eroon paskasakista, lasten isästä ja sen sukulaisista.