Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sitten EI ole palstan mukaan noloa tarjottavaa juhlissa?

Vierailija
29.05.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelemaan toisten tajoomuksia vaan juhlimaan. Moukkamaista on nyrpistellä toisten juhlille, se on fakta.

Vierailija
2/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka voi hyvinkin olla "se" juttu. Olin kerran häissä, jossa sulhanen oli hurmannut morsiamen tekemällä hänelle perunamuusia ja makkarakastiketta.

Arvatkaa huviksenne mitä häissä syötiin! Hieman oli muutakin tarjolla, mutta tuo oli pääruokana.

Asia ilmoitettiin ennen ruokailua, ja suurin osa meistä tiesikin siitä.

Hauskaa oli ja hyvääkin. Kyseessä ei olleet edes mitkään pienen budjetin häät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan mikään perinteinen suomalainen ruoka. Sehän on nolouden huippu, jos tarjotaan kaikille tuttua ja maistuvaa ruokaa!

Pitää olla trendikästä ja "erilaista" ja muualta päin maailmaa. Kun kaikkialla muualla kaikki on niin paljon paremmin kuin täällä!

Vierailija
4/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty salaatti. Kaikki muu on wt-tarjoilua;)

Vierailija
5/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se on niin saatanan trendikästä nykyään.

Vierailija
6/15 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun nyt ei tule ehdotuksia ei-noloiksi tarjottaviksi niiltä, jotka on haukkuneet täällä karjalanpaistit ja kinkkukiusaukset..

Vierailija
7/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun nyt ei tule ehdotuksia ei-noloiksi tarjottaviksi niiltä, jotka on haukkuneet täällä karjalanpaistit ja kinkkukiusaukset..

karjalanpaisti häissä on niin wt-tarjottavaa, että

Vierailija
8/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää sitten olla laatulihaa. ei ikinä kastikkeeseen hukutettuna vaan siivutettua sisäfilettä tai vastaavaa, jonka voi sitten halutessaan pilata sooseilla, jotka ovat erikseen.

Kalasta tehdyistä alupaloista kukaan ei voi sanoa että ovat noloa syötävää, vaikka eivät itse niitä söisikään.

Vierailija
9/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietty nakkikääröt on paljon fiinimpiä kuin muut viritelmät.

Vierailija
10/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää sitten olla laatulihaa. ei ikinä kastikkeeseen hukutettuna vaan siivutettua sisäfilettä tai vastaavaa, jonka voi sitten halutessaan pilata sooseilla, jotka ovat erikseen.

Kalasta tehdyistä alupaloista kukaan ei voi sanoa että ovat noloa syötävää, vaikka eivät itse niitä söisikään.

Vierailija
11/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kiinankaalipohjaiset broileri ym. salaatit on kyllä jo niin nähtyjä, samoin valkosipulikermaperunat ja vastaavat. Näihin voi olla haastetta löytää jotain tyylikästä mutta silti ei liian erikoista. Mulla ainakin mielikuvitus loppuu.

Vierailija
12/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
13/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuokrataan lisäksi iso kytlmiö, jonne laitetaan kaikenlaista valmiiksi. Sitten kokki valmistaa jokaiselle mieleistä syötävää rössipotusta hummeri thermidoriin...

Vierailija
14/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä läskisoosin tarjoominen muslimeille olis hieman noloa.

Vierailija
15/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä