Mikä sitten EI ole palstan mukaan noloa tarjottavaa juhlissa?
Kommentit (15)
Ruoka voi hyvinkin olla "se" juttu. Olin kerran häissä, jossa sulhanen oli hurmannut morsiamen tekemällä hänelle perunamuusia ja makkarakastiketta.
Arvatkaa huviksenne mitä häissä syötiin! Hieman oli muutakin tarjolla, mutta tuo oli pääruokana.
Asia ilmoitettiin ennen ruokailua, ja suurin osa meistä tiesikin siitä.
Hauskaa oli ja hyvääkin. Kyseessä ei olleet edes mitkään pienen budjetin häät.
ei ainakaan mikään perinteinen suomalainen ruoka. Sehän on nolouden huippu, jos tarjotaan kaikille tuttua ja maistuvaa ruokaa!
Pitää olla trendikästä ja "erilaista" ja muualta päin maailmaa. Kun kaikkialla muualla kaikki on niin paljon paremmin kuin täällä!
tehty salaatti. Kaikki muu on wt-tarjoilua;)
.. se on niin saatanan trendikästä nykyään.
Kas kun nyt ei tule ehdotuksia ei-noloiksi tarjottaviksi niiltä, jotka on haukkuneet täällä karjalanpaistit ja kinkkukiusaukset..
Kas kun nyt ei tule ehdotuksia ei-noloiksi tarjottaviksi niiltä, jotka on haukkuneet täällä karjalanpaistit ja kinkkukiusaukset..
karjalanpaisti häissä on niin wt-tarjottavaa, että
mutta pitää sitten olla laatulihaa. ei ikinä kastikkeeseen hukutettuna vaan siivutettua sisäfilettä tai vastaavaa, jonka voi sitten halutessaan pilata sooseilla, jotka ovat erikseen.
Kalasta tehdyistä alupaloista kukaan ei voi sanoa että ovat noloa syötävää, vaikka eivät itse niitä söisikään.
Niin ja tietty nakkikääröt on paljon fiinimpiä kuin muut viritelmät.
mutta pitää sitten olla laatulihaa. ei ikinä kastikkeeseen hukutettuna vaan siivutettua sisäfilettä tai vastaavaa, jonka voi sitten halutessaan pilata sooseilla, jotka ovat erikseen.
Kalasta tehdyistä alupaloista kukaan ei voi sanoa että ovat noloa syötävää, vaikka eivät itse niitä söisikään.
ne kiinankaalipohjaiset broileri ym. salaatit on kyllä jo niin nähtyjä, samoin valkosipulikermaperunat ja vastaavat. Näihin voi olla haastetta löytää jotain tyylikästä mutta silti ei liian erikoista. Mulla ainakin mielikuvitus loppuu.
Ja vuokrataan lisäksi iso kytlmiö, jonne laitetaan kaikenlaista valmiiksi. Sitten kokki valmistaa jokaiselle mieleistä syötävää rössipotusta hummeri thermidoriin...
Paitsi ehkä läskisoosin tarjoominen muslimeille olis hieman noloa.
arvostelemaan toisten tajoomuksia vaan juhlimaan. Moukkamaista on nyrpistellä toisten juhlille, se on fakta.