En saa orgasmia uuden miehen kanssa
Olen seurustellut puolisen vuotta aivan ihanan miehen kanssa ja haluan miestä ja seksi on muuten todella hyvää, mutta en jostain syystä ikinä laukea miehen kanssa! Ollaan yritetty ihan kaikkea, klitorisorgasmia ja yhdynnässä mies tehnyt kaikkensa, mutta ei.. Edellisessä suhteessa laukesin helposti miehen kanssa yhdynnässä, nykyisen miehen kanssa en millään enkä mitenkään. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Ja itsetyydyttäessäni kyllä saan, tämän miehen kanssa en, vaikka kemiat pelaa ja kaikki on muuten ok. Tästä on jo muodostunut ongelma joka vaivaa, niin siksi kyselen että osaakohan kukaan sanoa mistä tämä johtuu?? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?? :(
Kommentit (14)
ei tuota oegasmia...hanki kunnon kyrpää ja jätä se luuseri pikkupili
liikaa yrittämistä ja liian vähän luottamista siihen mieheen.
Vaikka mies olisi muuten sopiva ja ihana, niin nainen ei välttämättä tule ajatelleeksi, että myös fyysisellä stimulaatiolla on merkitystä. Jos on tottunut isohkoon penikseen niin ei välttämättä saa orkkua pienemmällä. Vaimoni saa orkun paljon helpommin paksulla jellydildolla 5,5-6 cm kuin minun ohuella 4 cm kalulla. Ja se on ihan puhdasta fysiikkaa, koska dildolla ei ole henkistä pääomaa. :)
Ostappas hyvä dildo ja anna miehesi hoidella sinua sillä niin varmasti saat. Minut mies panee dildolla vauhtiin ja sitten nai minua kovasti niin orgasmiketju jatkuu minulla voin saada kolmekin orkkua peräkkäin. Samoin kun mieheni nai minua takaapäin niin saan helposti orgasmin.
Vaikka mies olisi muuten sopiva ja ihana, niin nainen ei välttämättä tule ajatelleeksi, että myös fyysisellä stimulaatiolla on merkitystä. Jos on tottunut isohkoon penikseen niin ei välttämättä saa orkkua pienemmällä. Vaimoni saa orkun paljon helpommin paksulla jellydildolla 5,5-6 cm kuin minun ohuella 4 cm kalulla. Ja se on ihan puhdasta fysiikkaa, koska dildolla ei ole henkistä pääomaa. :)
Pienimunainen myönnän olevani (4 x 16 cm) mutta että ämpäri...
Olet vaan ämpäri
Itse olen saanut ekat ei-itse-aiheutetut orkut jo kun olin naimisissa ja raskaana. Sit jotenki osas relata ja alko orkkuja tulla.
Ei se varmaan oo tekniikasta, eikä koosta kii, vaan ihan korvien välistä. Eikä se veren maku suussa sekstaaminen ainakaan auta.
heti 1 vastauksesta lähti odotettuun suuntaan nämä vastaukset
Miksi ei sitten voisi sanoa totuutta? Jos olet tottunut isoon, voi pienemmällä ihan aikuisten oikeasti olla vaikeampaa saada orgasmia. Onko tämä asia, jota ei ääneen saisi sanoa (vaikka jokainen sen kuitenkin tietää)? Vastaansanomaton tosiasia on, että naisen on helpompi saada orgasmi, kun miehellä on paksu penis - ja tämä siitäkin huolimatta, että varmasti merkittävimmät tekijät orgasmin kannalta ovat muuta kuin senttejä.
Eipä tuosta ap n tekstistä jää mitään muuta puuttumaan kuin se kalun koko. Sen voi lukea rivien välistä. Muu tuntuu olevan täydellistä. Ap ei vaan kehtaa sanoa sitä, koska ei halua uskoa eikä myöntää sitä. Tästä päästään taas siihen, että kalun koolla ei ole mitään väliä, jos se on edes riittävä.
Ei ap minkään emätinorgasmin perään haikaillut vaan orgasmin ylipäätään. Miten se paksu penis auttaa saamaan orgasmin vaikka suuseksissä?
Aloittaja voisi treenata pilluaan, jolloin omakin orgasmi helpottuu ja paranee. Kokeile 1kk geishakuula jumppaa.
Aloittaja voisi treenata pilluaan jossain muualla kuin palstoilla.
Kyrvän puuteessa täällä vikiset kun et IRl elämää harrasta.
Jos saat tuotettua itsellesi orgasmeja ja luotat mieheen so. olet hänen kanssaan tasolla, jotta voit näyttää miehelle tavan, kuinka hyväilet itsesi orgasmiin. Sitten vaikka kädestä pitäen näytät hänelle, kuinka sinun klitoristasi käsitellään tai pimpan sisusta ruoputellaan. Jos mies on aidosti kiinnostunut sinusta, niin takuulla tekee sinut onnelliseksi.