Oletko lähtenyt perusavioliitosta ja löytänyt uuden paremman miehen?
Yli 20 vuotta takana ja olen onneton.Mies on kunnollinen ja tylsä..missään ei käydä, mitään ei hankita.Rahaa on .
Kommentit (6)
Mene itse ja osta itse. Saatat vaikka löytää sen unelmiesi miehenkin kun et nyhvää sen tylsän kans kotona.
Kumpi teistä on tylsempi vai molemmat?
Itsekin voisit tehdä jotain...
Mä olen kyllä ihan ite hankkinut kaikki mitä olen halunnut lähtisin todellakin lätkimään jos mies ois hankintojen este. Ja yleensä nämäkin miehet alkavat elämään kun ne jättää. Toiset elää sen 20.v tollasen ukon kanssa sitten se ukkokin hommaa uuden akan ja kummasti aletaan matkustamaan ja hommaamaan ties mitä liekö akasta kiinni jossei mitään vaadi niin ei saa.
Mä olen kyllä ihan ite hankkinut kaikki mitä olen halunnut lähtisin todellakin lätkimään jos mies ois hankintojen este. Ja yleensä nämäkin miehet alkavat elämään kun ne jättää. Toiset elää sen 20.v tollasen ukon kanssa sitten se ukkokin hommaa uuden akan ja kummasti aletaan matkustamaan ja hommaamaan ties mitä liekö akasta kiinni jossei mitään vaadi niin ei saa.
...muijan syy jos ukko on sairaan pihi..=)
kunnollinen, komea, kova tekemään töitä ja hyvä isä mutta ei arvostanut minua naisena lainkaan - en tiedä edes rakastiko?
Lähdin 3 lapsen kanssa ja löysin miehen joka rakastaa ja arvostaa kaikin tavoin:) Sellaisen jonka kanssa elämä on seikkailua joka päivä, unelmia ja haaveita joita toteutamme yhdessä:D Ihana isäpuoli noille aiemmille lapsille ja isä yhteiselle lapsellemme
Aivan upean ihanan miehen sainkin =) Perusliitosta ei tietoakaan, kun yhdessä oltu 15v.