Onko kenellekään sattunut niin että olisi lapsen tarha-/ koulukuvat tuhoutuneet kuvaamossa?ov
Oletteko saaneet siitä jotain hyvitystä tms?
Saimme eilen tarhakuvat ja lapsen yksityiskuvia ei ollut kuvapussissa. Soitin kuvaamoon ja todella ystävällinen nainen alkoikin heti selvittää asiaa, mutta totesi että valitettavasti niitä kuvia ei ole.....
Hieman kiukuttaa kun joulukin tulossa ja kummit/ isovanhemmat odottelee kuvia.... meistä itsestä puhumattakaan :(
Kommentit (14)
osanneet ehdottaa mitään, tyyliin meillä on ensi viikolla kuvaus läheisessä koulussa tai seurakunnan kerhossa että tulkaa piipahtamaan siellä.
Ikävä juttu tietysti mutta ei kait ne mitenkään korvausvelvollisia ole. Mukava jos asia jotenkin järjestyisi. Tällaiset yhteiskuvaukset ovat vaan niin paljon edullisempia kuin varta vasten kuvaajalle meno.
meillä on lasten tarhakuvat otettu jo monta vuotta digi-laitteilla. Näkee heti että onnistivat,ettei silmät kiinni tms. Kyllä minä sinuna vaatisin jotain selitystä miksi niin kävi. Puhuisin asiasta muillekin, ehkä tulis jotain korvausta niiltä siinä pelossa että tarha vaihtaa kuvaamoa!
Ymmärrän hyvin että sua harmittaa, kyllä niitä kuvia aina odottaa niin innolla...
sanoithan itse että kuvia oli katsottu jo kuvausvaiheessa. Eli joko ovat vahingossa delanneet kuvan kuva on laitettu tietsikalla eri kansioon kuin muut saman tarhan kuvat. Eli kuvaamon virhe.
Minä vaatisin uusia kuvia ja kovaa vaatisinkin. Uhkaisin kirjoittaa lehteen/ netin keskustelupalstalle/ kertoisin tuntevani jonku joka päättää kaupungin kaikkien tarhojen kuvaamon (ja laittamaan boikottiin ko kuvaamon ensi vuonna) jne jne
lähistölle jotta voidaan sitten käydä lapsen kanssa siellä, mutta tämän hetken tiedon mukaan ei ainakaan lähiaikoina ole.
Ja kyllä minusta on kohtuullista vaikka hyvittää ryhmäkuvan hinnasta jonkin verran jos ovat itse töpänneet. Kyllä mekin työpaikalla omat mokamme korjaamme. Ei tässä mitään suuria korvauksia olla hakemassa, vaan pientä mielenharmin paikkausta.
mitään ei nykyaikana saa jos ei vaadi kovaan ääneen. Kyllä huono julkisuus pakottaa heidän joko uudelleen kuvaamaan tai etsimään kuvan. Älä anna periksi
vaan uuden kuvan, miksi sinä et tee niin ?
Meillä ainakin on päiväkodin kuvauksissa aina annettu mahdollisuus esim. sairaana olevalle lapselle käydä samaan hintaan kuvauksessa valokuvaamossa. Ryhmäkuvastahan sairas valitettavasti jää pois.
Haloo! Te vaaditte siis korvausta tuotteesta jota ette ole saaneet, ettekä maksaneet?! Jestas.
yhteyttä että onko heillä esim. jotain yhteistyökumppania meidän paikkakunnalla jossa voisimme lasta käyttää kuvassa.
ap
Vierailija:
Meillä ainakin on päiväkodin kuvauksissa aina annettu mahdollisuus esim. sairaana olevalle lapselle käydä samaan hintaan kuvauksessa valokuvaamossa. Ryhmäkuvastahan sairas valitettavasti jää pois.
koska tilaus kuvista on ollut.
ap
omalla vastuulla: liike ei takaa, että filmi/ kuvat varmasti säilyvät.
" korvausta kuvasta jota ei ole edes maksanut" , niin kuin jotkut tuntuvat ymmärtäneen. Eikö teitä itseänne muka harmittaisi, jos joltain vuodelta ette saisikaan kullannupustanne koulu-/kerhokuvia?! Minua ainakin harmittaisi tosi paljon! Toivottavasti saatte, ap, asian korjattua!
soittoa. ( Henkilö jonka kanssa olin aamulla yhteydessä aikoi pyytää lajittelupäälliköä soittamaan koska hänellä itsellä ei ollut valtuuksia " antaa hyvityksiä" .Ajattelin odottaa huomiseen ja sitten soittaa itse uudestaan.
ap
olivat näytöltä katsoneet, mutta nyt niitä ei enää ole....
ap
Hyvityshän on se, ettet joudu maksamaan niistä. Ai vieläkö sulle pitäis erikseen maksaa kun lapsi sattui just liikahtamaan ja ei osunut kameran tähtäimeen?