Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan ihanaa monikulttuuria!

Vierailija
28.05.2012 |

Tämä monikulttuurinen kohtaaminen on Ranskasta. Korvatillikka vaan ranskalaistytölle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jätkä. Mulle jos olis tehnyt noin niin takuu varmasti olisin potkassut munille. S**tana että sitte ottaa päähän tuollaset idiootit!

Vierailija
2/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kulttuuria rikastuttavat ihanan erilaiset moniosaajat senkun lisääntyvät.

Kivaa tämä kansainvälisyys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jätkä. Mulle jos olis tehnyt noin niin takuu varmasti olisin potkassut munille. S**tana että sitte ottaa päähän tuollaset idiootit!

No sen jos olisit tehnyt, niin sinut olisi porukalla hakanneet ja raiskanneet, se on ihan ok islamin kulttuurin mukaan tehdä naiselle niin!

Vierailija
4/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Suomessa suomalaisten kesken on ollut se kunnia-asia, että naista ei lyödä.

Enkä nyt tarkoita mitään pimeitä kotiväkivaltatapauksia vaan sitä, että jos esim baarissa joku erehtyy lyömään naista -> turpiin tulee välittömästi.

Mutta siitä, että maahamme ja Eurooppaan on pesiytynyt ihmisryhmiä, jotka eivät arvosta naista millään tavalla ei saa puhua. Hys, hys.

Vierailija
5/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on silminnähden RIKKAUS!

Vierailija
6/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä ongelmia halutaan länsimaihin?

Vierailija
7/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydyin harrastamasta seksiä hänen kanssaan.

Haukkui minut, minua puolustaneen mieheni ja ulosheittäneen portsarin rasisteiksi. Yritti lyödä myös portsaria.

Mutta hei, monikulttuurius on rikkaus.

Vierailija
8/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka suomalaiset on väkivaltaisia, asehulluja joukkomurhaajia?

Ette vai? Ai joo, yleistys ei koske suomalaisia, ainoastaan MAMUja. Mamut on kaikki samanlaisia uskontoon, kulttuuriin ja ihonväriin katsomatta.

Vierailija
9/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kokea todella olevansa poikkeava.

Vierailija
10/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa ihan ilman sitä suomalaisten miesten väkivaltaisuusgeeniä, jota toisaalla taivastellaan. Ja toisaalta, ei mua ole kadulla tai missään muuallakaan lyönyt suomalainen mies.

Että ehkä ollaan tyytyväisiä, että se geeni osui suomalsiin miehiin. Mitä olisikaan seurauksena, jos se olisi osunut noihin etelän hetelmiin.

Vierailija
11/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui minut, minua puolustaneen mieheni ja ulosheittäneen portsarin rasisteiksi. Yritti lyödä myös portsaria.

Siis suomessa, oikeesti?

Vierailija
12/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on Suomessakin. Kukaan ei tiedä miksi

Vierailija
14/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomessa, oikeesti?

Tosin en ole ainoaa laatuani, muutaman ystäväänikin on mamu mies käynyt käsiksi, kun eivät ole lämmenneet iskuyrityksille ja ovat sitten kohteliaasti heidät torjuneet. Siis oikeasti kohteliaasti.

Vierailija
15/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään ärsytti bussissa somalinainen joka puhui puhelimeensa huutaen niin kovaa että vauvani heräsi. Kun hyssyttelin vauvaa jotta olisi nukahtanut uudelleen niin tämä nainen alkaa huutaa puhelimeensa vieläkin lujempaa, siis vauvani itkun yli. Hänen oma lapsensa söi hiljaa sipsiä rattaissaan. Olen kyllä aika varma että kuka tahansa syntyperäinen suomalainen olisi puhunut hiljempaa puhelimeensa tajutessaan että vieressä nukkuu pikkuinen.

Vierailija
16/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään ärsytti bussissa somalinainen joka puhui puhelimeensa huutaen niin kovaa että vauvani heräsi. Kun hyssyttelin vauvaa jotta olisi nukahtanut uudelleen niin tämä nainen alkaa huutaa puhelimeensa vieläkin lujempaa, siis vauvani itkun yli. Hänen oma lapsensa söi hiljaa sipsiä rattaissaan. Olen kyllä aika varma että kuka tahansa syntyperäinen suomalainen olisi puhunut hiljempaa puhelimeensa tajutessaan että vieressä nukkuu pikkuinen.

jotka kuvittelee että kaikkien pitää olla julkisilla paikoilla hiljaa kun heidän herran terttunsa nukkuu. Oma lapseni kirkaisi kerran kans hississä niin joku emäntä veti heti herneet nenään että siinä meni päiväunet no voi vittu pysykää kotona jos häiröö!

Vierailija
17/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuvittelee että kaikkien pitää olla julkisilla paikoilla hiljaa kun heidän herran terttunsa nukkuu. Oma lapseni kirkaisi kerran kans hississä niin joku emäntä veti heti herneet nenään että siinä meni päiväunet no voi vittu pysykää kotona jos häiröö!

mutta kuuluu sivistyneeseen käytökseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi