Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mita puoluetta mun pitaa kannattaa jos en ajattele ihan noinkaan mut olen olen silti sita mielta etta sosiaaliturva vois olla parempi?

Vierailija
22.11.2005 |

mut silti työtä tekevät saavat rauhassa rikastua jos niin tahtovat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin elätetään alkoholisteja yms. pummeja.

Vierailija
2/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Kokoomus -> Yrittäjät ja muut, joilla omaisuutta

Keskusta -> Maalaiset, yrittävät turvata maatalousyrittäjien olot (suurin osa myös erittäin uskonnollisia)

Sos. Dem -> Jotain kommunistien ja Yrittäjien väliltä. Perinteisesti työväenpuolue. Keskustan kaupunkilainen versio, joka on enemmän kallellaan vasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä ole koskaan kuullut demareita rinnastettavan yrittäjien tukijoihin!! Siis ihan oikeastiko? Yksilöt ovat sitten kai ihan eri lukunsa, nimittäin " meillä päin" demarit juuri ovat palkansaajia (enimmäkseen perusduunareita), jotka jäkättävät koko ajan siitä, miten maanviljelijöillä ja yrittäjille on niin hyvin asiat (siis ovat katellisia tai pitävät niiden asemaa epäoikeudenmukaisena tai what ever, mutta vastakkaiseen leiriin asettuvat kuitenkin).

Sitten vielä keskustalaisista, että tuo on aika vanhentunut ajatus. Mun mielestä keskusta on muuttunut tai ainakin pyrkii muuttumaan muuhunkin suuntaan kun vaan maataloustukien valvojaksi.

Vierailija
4/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamassa terveysasemien lakkauttamista.

Vierailija
5/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

verottamalla rahaa tulona tai omaisuutena.

Vierailija
6/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi yleistykset on todella syvältä. Esimerkiksi 1/4 osa Kokoomusta äänestävistä lukee itsensä työväestöön, eli ihan perusduunareihin.

Ja kuten Salekin sanoo: Vahva valtiontalous on köyhän paras ystävä. Se on nimittäin niin, että jos tänä vuonna antaa palaa niin ensi vuonna (tai parin vuoden päästä) ei ole enää mitään jaettavaa.

Rikkaat voivat huvitella ja äänestää vaikka vihreitä tai vasemmistoliittoa, mutta tavallisen duunarin kannattaa kyllä äänestää Kokoomusta.

Kokoomus sitä paitsi satsaa siihen, että tulisi uusia työpaikkoja ja talouskasvua, jolloin siellä valtion kirstussa olisi jotain jaettavaa. Ei se raha sinne itsestään tule.

Vierailija
7/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kokenut tämän suomalaisen sosiaaliturvan ihanuuden ja kurjuuden olen tullut siihen tulokseen, että veroja pitäisi laskea ja sosiaaliturvan mainostaminen pitäsi lopettaa. Ei se näilläkään veroilla mikään kovin kummoinen ole ja pienemmilläkin veroilla pystytään järjestämään koulutus yms. palvelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä