Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhia vauvakuume...

Vierailija
28.05.2012 |

Olen nykyisen mieheni kanssa ollut yhdessä 8 vuotta ja tunnen etten haluaisi jakaa elämääni kenenkään muun miehen kanssa.. Mua vaan raivostuttaa se että mulla on kamala vauvakuume (ollut jo ainaskin 3 vuotta) ja aina kun tästä asiasta keskustellaan niin mieheni vastaa ettei ole vielä valmis isäksi. Mieheni on 26 vuotias ja minä pari vuotta häntä nuorempi.

Mulla on aina ollut ajatus lasten hankkimisesti nuorena ja mieheni on sen kyllä tiennyt. Nyt elämästä tekee vielä vaikeamman se että siskoni sai juuri toisen lapsensa ja aina kun käyn lapsia katsomassa minulle tulee kamala tyhjyyden tunne. Mieheni sisko yrittää myös lasta miehensä kanssa vaikka heidän perhe-elämänsä ei ole ihan tasapainossa.. JA MÄ EN SAA LAPSIA koska mun mieheni ajattelee ettei vielä ole sen aika... Voi v*ttu, mun mielestä koskaan ei tule täydellistä aikaa --> millon on opiskelut/uran luonti/talonrakennus jnejne... Tuntuu että vihaan miestäni joskus tämän takia.. Mä niin haluaisin rakentaa jo omaa perhettä!

Haluaisinkin kysyä jotain vinkkiä miten pääsisin tämän asian yli? Onko palstalaisilla ollut samanlaista tilannetta että toinen haluaa lasta ja toinen ei???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Vierailija
2/2 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Se oliskin tosi helppo ratkaisu. Mä en millään haluaisin luopua miehestäni, meillä menee muuten loistavasti. Mutta kai se on pakko tehdä joku ratkaisu, eihän mies tiedä että koska haluaa lapsia.. Entäs jos hän joku päivä sanookin ettei halua ollenkaan lapsia..

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan