Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saatana puhu tunteistaan edes kirveellä! Eroanko?

Vierailija
28.05.2012 |

Meillä on aikuinen suhde, emmekä asu yhdessä. Olemme molemmat eronneita. Olen tottunut siihen, että toinen on paras ystäväni, sielunkumppanini, ihminen jolle voin puhua kaiken mikä minua vaivaa ja käymään satunnaisesti todella syvällisiä keskusteluja.

Nyksäni ei puhu ei pukahda. Välillä vittuilemalla ja kirveellä/erolla uhattuna voi sanoa vähän pintaa raapaisten, että joo joo tykkään tykkään. Kuinka paljon tälläistä jörrikkämäistä jäyhyyttä voi ihminen kestää? Mulla on täysin turhautunut olo.

Harkisten vakavasti eroa, koska en tälläistä kestä yhtään. Olenko liian hätäinen? Vai vaativa? Vuosi ollaan oltu yhdessä.

Onko teidän miehet ketteriä suustaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset vaan eivät ole tunteista puhujia, eikä se ole ihmisessä mikään vika tai puute. Se on vain ominaisuus, itsessään neutraali. Mutta selväähän on, että kaikki eivät sovi yhteen, eli jos mies on sellainen jonka mielestä tunteista puhumine on turhaa ja sinä taas sellainen joka kaipaat tosissasi tunteista puhumista, niin eiköhän olisi molemmille helpompi että etsisitte sopivammat kumppait.

Meillä on molemmat "jörriköitä" ja oikein tyytyväisiä ollaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi