Olen lomalla koko kesäkuun. Vien lapsen hoitoon koko ajaksi.
Kommentit (15)
että lapsellasi on huomattavasti parempi olla päivät hoidossa kuin sinun kanssasi.
Eli, miksi viet lapsen hoitoon?
osaan olla parempi äiti.
rasite?? että niistä oikein lomaa pitää saada??
missäs isä on?? todella surullista kyllä et oo ansainnut niitä yhtään, lapsetkin tarvitsevat lomaa päiväkoti on heidän työpaikkansa =(
kykenemätön hoitamaan lapsiasi, teet oikein. Jos taas et ole teet väärin. Tätähän sinä tulit täältä kerjäämään? Purkamaan huonoa kovaa kolkuttavaa omaatuntoasi, jotta saisit jollekin perustella tekoasi. No, minulle ei tarvitse menen nyt nukkumaan.
On vähän niin ja näin, että voitteko arvostella minua tästä. Todennäköisesti opiskelen kesäkuussa ahkerasti. Voisin toki opiskella muulloinkin, mutta tämä kun on mielestäni hauskin tapa viettää lomaa! Lapsen ollessa kotona en voisi opiskella.
Minkä ikäinen lapsesi on?
Minkälaisessa paikassa hoidossa (pk, mummola vai mikä)?
Mitä opiskelet?
hoidossa päiväkodissa. Opiskelen täydentäen alaa, jolla työskentelen. Voi tenttiä työajalla, mutta en ehdi opiskelemaan. En halua tehdä työkuukausista rankkoja opiskelemalla töiden ohessa iltaisin, vaan mieluummin keskityn kesäkuussa kunnolla.
Otin palkatonta lomaa niin paljon kuin sain. Olen tänä kesänä lapseni kanssa kolme viikkoa kotona ja lapsen isä on toiset kolme viikkoa. Mummi viikon. Lapsi saa siis lomaa päiväkodista.
13.
Eilen kysyttiin isästä et onko ok viedä lapsi tarhaa vaikka isä on lomalla. Yll'äri ylläri se sopi kaikille, pitihän isän saada levättyy. Mutta kun saman tekee äiti niiin niin ei sais tehä, oot huono äiti ja lapsi pitäis ottaa pois. Onko joku logiiga vai eikö ne teijän ukot osaa olla lasten kaa???
osaan olla parempi äiti.
Ai, millä tavalla parempi äiti? Hoidattamalla lapset muilla ja itse olet mahdollisimman vähän heidän kanssaan.
Ajattelisit myös lapsia. Hekin ovat lomansa ansainneet. Hoitopäivät ovat lapselle täyttä työtä aikaisine heräämisineen ym.
Tämä on tätä nykyaikaa. Ollaan mahdollisimman itsekkäitä.
Itse olen aina nauttinut vapaapäivistä ja lomasta, kun ei tarvitse herätellä lapsia, vaan saavat nukkua rauhassa ja touhuta omiaan kotona.
Turha tähän aloitukseen on niin voimakkaasti reagoida.
Miksi tämä piti täällä erikseen ilmoittaa?