Ettekö naiset ymmärrä, että miehet kehuu teitä vaan saadakseen pimperoa.
Oikeasti ihailevat kaukaa kauniita naisia. Harva mies unelmiensa naisen saa omakseen.
Kommentit (28)
Mutta miksi jotkut miehet teeskentelevät että haluavat muuta kuin pimperoa, vaikka niille vääntäisi rautalangasta, että hei, kyllä minä käsitän että tässä on nyt kysymys seksistä, enkä minä mitään muuta sinulta haluakaan?
Koska kuitenkaan moni nainen ei halua kuulla olevansa pelkkä panopuu. Yhdenillan jutuissa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa se nainen. Hän haluaa vain nussia. Vaikka nainen kuolisi minuutin päästä panon jälkeen on miehelle yksi ja sama. Eikä mies varmaankan pidä sinua edes kauniina. Tai että sinulla on pienet rinnat. Tai olet huono imemään tai vaikka että pillusi on iso. Nämäkö haluat kuulla? Naiset monesti valittavat kun miehet eivät ole rehellisiä, mutta he eivät kestä rehellisyyttä. Miehet ovat tämän kollektiivisesti oppineet. Edes vaimolle ei sanota oikeata mielipidettä. Pitäisikö vaimolle sanoa: otin sinut kun en parempaa saanut. Halusin pillua ja kun pidit musta niin ajattelin mennä sun kanssa naimisiin että saisin lisää. Haluaisin nussia toisi naisia, mutta en nussi koska voin jäädä kiinni. Sitten sinä jättäisit minut. Et ole mielestäni kauhean kaunis, mutta menettelet. Olet kuitenkin parempi kuin ei mitään. Olet hyvä koriste kun menemme johonkin. Teit mulle lapsia joita hoidat siihen asti että niistä kasvaa isoja. Sekä sua on kiva nussia paremman puuteessa. Tälläisiäkö naiset haluavat kuulla? Kukaan nainen ei kestä totuutta. Siksi miehet eivät kerro koskaan KENELLEKKÄÄN naiselle totuuksia. Yleensä edes toisten miesten mielipiteitä.
Eipä mies aavistakaan, että annan sille pimperoa vain saadakseni siltä kyrpää! :D :D :D
on pimpero mielessä. Mutta onko tosiaan niin, että mies nai ihan kenen kanssa vaan? Myös sellaisten joista ei pidä ulkoisesti? Epämiellyttävien ja rumien? Onko ne niin epätoivoisia?
Se on aika hassua :) Itse naisena valitsen yhden yön juttuihini vain fyysisesti miellyttävät ja mukavan tuntuiset heput.
Vain prostituoidut nai ketä vaan, mutta siitähän heille myös maksetaan.
Mun mies saisi sitä pimperoa jos kehuisi mua edes joskus.
Koska kuitenkaan moni nainen ei halua kuulla olevansa pelkkä panopuu. Yhdenillan jutuissa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa se nainen. Hän haluaa vain nussia. Vaikka nainen kuolisi minuutin päästä panon jälkeen on miehelle yksi ja sama. Eikä mies varmaankan pidä sinua edes kauniina. Tai että sinulla on pienet rinnat. Tai olet huono imemään tai vaikka että pillusi on iso. Nämäkö haluat kuulla? Naiset monesti valittavat kun miehet eivät ole rehellisiä, mutta he eivät kestä rehellisyyttä. Miehet ovat tämän kollektiivisesti oppineet. Edes vaimolle ei sanota oikeata mielipidettä. Pitäisikö vaimolle sanoa: otin sinut kun en parempaa saanut. Halusin pillua ja kun pidit musta niin ajattelin mennä sun kanssa naimisiin että saisin lisää. Haluaisin nussia toisi naisia, mutta en nussi koska voin jäädä kiinni. Sitten sinä jättäisit minut. Et ole mielestäni kauhean kaunis, mutta menettelet. Olet kuitenkin parempi kuin ei mitään. Olet hyvä koriste kun menemme johonkin. Teit mulle lapsia joita hoidat siihen asti että niistä kasvaa isoja. Sekä sua on kiva nussia paremman puuteessa. Tälläisiäkö naiset haluavat kuulla? Kukaan nainen ei kestä totuutta. Siksi miehet eivät kerro koskaan KENELLEKKÄÄN naiselle totuuksia. Yleensä edes toisten miesten mielipiteitä.
tai että miehet kestäisivät totuuden yhtään sen paremmin..?
Ihan yhtä lailla naiset jättävät todelliset tunteensa kertomatta, eivätkä huomauttele miehen vioista ja puutteista. Samat käytöstävat koskevat molempia sukupuolia, vai ajattelitko tosissasi, että jokainen vaimo pitää miestään vähintäänkin lahjana taivaasta? ;D
Sitä sen sijaan en ymmärrä, että miksi satunnaista seksikumppania pitäisi nimitellä tai vähätellä? Ei totuus ja vittuilu ole sama asia! Miten sinun päässäsi "Haluan vain yhdeksi illaksi seksiseuraa" ja "Olet halpa, ruma ja löysä panopuu, minulle on sama vaikka kuolisit tämän jälkeen" yhdistyvät samaksi asiaksi???
Oikeasti ihailevat kaukaa kauniita naisia. Harva mies unelmiensa naisen saa omakseen.
Mieti nyt. Miksi me olemme olemassa? Kukat tuoksuu hyvälle houkutellakseen pölyttäjiä. Eläimet erittää feromonia houkutellakseen toisen paritteluun, lisääntymiseen. Ihmiset meikkaa, valehtelee ja teeskentelee houkutellakseen itselleen puolison, elättäjän, panopuun ja seuralaisen.
Miten korkealle jalustalle sinut AP pitää nostaa että voisit kokea itsesi oikeutetuksi lähentelyyn? Miksi yleensäkään haluat olla missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa? Vihaatko fyysistä kanssakäymistä? Haluatko siis asettaa hinnan sille jos joku haluaisi sekstailla kanssasi?
Ei miehet halua sitä unelmien naista. Miehet tietää että se on katoavaista ja pääosin valetta. Samat ruumiintoiminnot meillä on kaikilla. Vaikka ois kuinka hyvän näköiset perät niin ulostetta sieltä tulee. Naama menee ruttuun ja kaikki me kasvetaan horsmaa sitten samalla tavalla kuoltuamme.
Jos mies haluaa kauniin naisen, kauniin esineen mitä näytellä ja omistaa niin onko se naisen arvolle ihan oikein? Haluisitko olla sen arvoinen?
Mietiskelin vaan.
Suora rehellisyys taas ei toimi.
Tästä vetänette itse johtopäätökset, arvon naiset.