Ettekö naiset ymmärrä, että miehet kehuu teitä vaan saadakseen pimperoa.
Oikeasti ihailevat kaukaa kauniita naisia. Harva mies unelmiensa naisen saa omakseen.
Kommentit (28)
ihailevansa kaukaa jos eivät omakseen saa. Pimperoa en todellakaan ole antanut muille kuin miehelleni.
Tarkennatko vielä millainen on miehen mielestä kaunis nainen.
Pitkä ja hoikka? Muuten hyvävartaloinen? Missiainesta kasvoiltaan?
luulevat jotain saavansa..in their dreams!!
mun mies ei kyllä ole kskaan joutunut ilman pimperoa olemaan, ettei sen tarvi sen eteen mua erikseen kehua. Se vaan on meitin juttu, molemmin puolin tykätään kertoa, mitä ollaan toisesta mieltä.
Niin, jos joku vieras tulee mua kehumaan, niin se varmaan haluiskin vaan pimperoa, mutta sellaiselle mä van naurahdan :))
Mutta miksi jotkut miehet teeskentelevät että haluavat muuta kuin pimperoa, vaikka niille vääntäisi rautalangasta, että hei, kyllä minä käsitän että tässä on nyt kysymys seksistä, enkä minä mitään muuta sinulta haluakaan?
Enhän minäkään heiltä muuta halua kuin seksiä.
pillun takia, sitä saa muutenkin tarpeeksi. Mies kehuu mua päivittäin koska "miellytän hänen silmäänsä". Ja totta onkin, paranen vanhetessani ja se tehoaa näin 16v jälkeenkin:)
Olen ap sun unelmamiehesi. En kehu ketään enkä koskaan pyydä pillua. Miksi naiset eivät silti ole tyytyväisiä?
Näin on kertonut...miltä kuulostaa?
Siksi se juuri ärsyttääkin ja ällöttää, kun mies kehuu.
luulevat jotain saavansa..in their dreams!!
Ei kannata olla turhan kranttu, ja muistaa, että jos kieltäytyy kaikesta on omakin elämä aika kuivakkaa.
Mitä oikeasti uskot minun kuvittelevan? Että mies kehuisi saadakseen minulta rahaa? Tai ylennyksen? Tai että tappaisin hänen vaimonsa kun hän ei jaksa kirjoittaa avioerohakemusta?
kun ei mies koskaan kerkee edes kehumaan kun miulla on jo sen muna suussa...ja se johtaa sit aina seuraavaan tilanteeseen ja seuraavaan...eikä se aina ees pimperolle saakka ehdi pippeleineen..
Ymmärrän. Mut voihan niistä kehuista nauttia silti, ja saamastaan pipukasta :)
En mä jaksa kelailla, tarkoittiko joku nyt ihan täysin jotain mitä sanoi. Kehuja on kuitenkin aina kiva kuulla ja ne virittävät tunnelmaan, jossa seksistäkin nauttii enemmän. Enkä mä itsekään kaikilta näiltä kehujamiehiltä halua muuta kuin seksiä, joten molemmathan tässä voittaa, molemmille tulee hyvä mieli ja hyvä olo.
En mä olis tekemisissä minkään omakseen saamisen toivossakaan jonkun miehen kanssa, jos se pimperon antaminen sille tuntuisi aivan äärimmäiseltä uhraukselta, josta pitäisi vähintäänkin palkita prinsessahäillä ja puolella omaisuudella.