Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko kotiompelijan tekemiä lastenvaatteita?

Vierailija
27.05.2012 |

paitoja, housuja yms?

Esim näistä kankaista (jos näitä kankaita saa käyttää myytäviin vaatteisiin, en ole selvittänyt)

http://www.kestovaippakauppa.com/product_catalog.php?c=78

Mitä maksaisit? Paita? Housut? Body?

Mikä olisi mielestäsi hyvä myyntikanava?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta yleensä.

Voin maksaa ihan hyvinkin, riippuen siitä, mikä on työn ja kankaiden laatu. Ne, joilta olen ostanut, antavat aina palautusmahdollisuuden.

Mittatilaustyönä tehdyistä velourhousuista esim. olen kotiompelijoille maksanut 25-35 euroa, riippuen siitä, onko niihin tullut applikointeja tms.

Paidoista vähemmän, tosin paitoja olen vähemmän ostanut kotiompelijoilta.

Vierailija
2/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kaikki omat ja lasten vaatteet mittatilaustöinä jos kukkaro sallisi.

Uskoisin että mun mies olisi samoilla linjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnat ovat suht edulliset. Sampsukka.comista olen tilannut jotain vaatteita, ne olivat edullisia. Käsintehtyjen vaatteiden on oltava erityisen kauniita, värit ja malli hyvin suunniteltu, että maksaisin niistä extraa. Lisäksi kankaiden olisi oltava laadukkaita, mielellään 100% puuvillaa. Useimmissa painetuissa kankaissa värit haalistuu jo ekan pesun jälkeen. Täyspuuvillaiset ovat olleet kestävempiä kun elastaanivaatteet.

Vierailija
5/5 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogelma on siinä, että mä en ostais valmiiksi tehtyä, vaan haluaisin valita itse kankaat ja antaa mitat.

Mut oikeesti sä tuskin haluaisit mua asiakkaaksesi, koska mä oon se paskiainen, joka harrastaa vaateompelua itsekin. Toisin sanoen, mä haluan kaiken halvalla, koska voin saada sen m yös ilman työpalkkoja, ja josnylipäänsä olen valmis maksamaan työstä, haluan se siihen tahtiin, johon en itse oysty. Siis lähinnä eilen. Eikähän näin kaan töitä pysty tekemään... W

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi