Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää olevansa kaunis?

Vierailija
27.05.2012 |

Täällä on omien sanojensa mukaan paljon kauniita naisia, mutta mistä he tietävät olevansa kauniita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu vain hyvästä valaistuksesta. Huomaan taas ajattelevani, että olen oikeasti ruma. Minua sanotaan upeaksi, kauniiksi. Miehet ihastuvat ja naiset sanovat kauniita asioita ulkonäöstäni. Olen vakuuttunut rumuudestani ja epäviehättävyydestäni.

Järjellä ajatellen minun pitäisi olla tyytyväinen vartalooni. Olen hoikka ja urheilullinen, minulla on muotoja ja lihasta, pitkät jalat. Näen aina ne huonot puoleni ja takerrun vikoihini. En siis ole kaunis.

Eli taitaa hyvällä itsetunnollakin olla aika paljon tekemistä sen kanssa, että uskoo olevansa kaunis ja viehättävä.

Vierailija
2/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset vihaavat sinua ja miehet rakastavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto voi johtua paljon muustakin. Koulukiusattu ei helpolla näe itseään kauniina vaikka kuinka olisi aikuistuttuaan kaunistunut.

Vierailija
4/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tykätä itse omasta peilikuvastaan?

Vierailija
5/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helppoa varmistaa katsomalla peiliin, päteen osin myös sisäiseen kauneuteen. Yleensä ympärillä olevat ihmisetkin ovat voineet vahvistaa näitä tuntemuksia/tietoja.

Vierailija
6/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää riittävästi katseita kaikkialla missä kulkeekin niin saattais voida luulla että ihmisten mielestä olet huomiotaherättävän kaunis...vaikka itseäni se kyllä hieman ahdistaa...

Vierailija
8/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ympärilläni, ylipäätään (muutkin kuin miehet baarissa).

Vierailija
9/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kaikkien mielestä kaunis tai ruma. Ja kukaan ei ainakaan ikuisesti pysy kauniina.

Kuka ottaa tosissaan kuulemsna kommentit tyyliin olet kaunis. Tuollaiset lurittajat ovat jotain vailla.

Vierailija
10/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina osaa arvostaa itseään ja ymmärrä olevansa kauniita.

Mutta kaipa nuo kauniit tajuaa siitä, kun miehet pörrää ympärillä.:)

Vierailija
11/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni tuntenut alemmuutta ulkonäköni suhteen. Koulussa minua kiusattiin ties mistä asiasta ulkonäössäni ja luulin että olen todella ruma.

Mieheni on saanut minut uskomaan kauneuteeni ja todellakin olen nyt kriittisesti katsellut itseäni peilistä ja verrannut muihin. Olen kyllä kaunis omastakin mielestä.Se ei ole minulle tärkeää.Olen kärsinyt ulkonäöstäni ja tahallisesti yrittänyt rumentaa itseäni kiusaamisen välttämiseksi.Pidän ihmisen kaunista luonnetta tärkeimänä ominaisuutena.Kaikki kateus ja kiusaaminen on sen opettanut.

Vierailija
12/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin mutta: ennen vai jälkeen?

Vierailija
13/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nainen on siedettävän näköinen, häneltä irtoaa helpommin, jos kehuu hänen olevan kaunis.

Jos nainen taas todella on kaunis, häntä kannattaa kehua hänen keskustelutaidoistaan ja ajatuksistaan.

Mutta itse asiasta: uskoisin kaikkien oikeasti kauniiden ihmisten tietävän sen ihan vain katsomalla peiliin.

Vierailija
14/14 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos pitää nyt jotenkin määritellä ihmisiä joiden muistan nimittäneen minua kauniiksi lähiaikoina: lapsuudenystäväni (nainen), työkaveri (nainen), MLL lastenhoitaja, kaverini äiti. Ja muuten lisäyksenä aiheeseen, peiliin katsominen ja tuo miesten ympärillä pyöriminen on tuttua.

Niin niin mutta: ennen vai jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi