Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset onnistuvat näyttämään jotenkin niin homssuisilta?

Vierailija
27.05.2012 |

Tuli vain mieleen kun näin taas naapurin n.40v naisen joka näyttää sanalla sanottuna huvittavalta ja jonnekin menneeseen aikaan jääneeltä.

Hiukset roikkuu täysin laittamattomina, isot raskaat rinnat roikkuu melkein navassa, housut on lepalahkeisia liian lyhytlahkeisia ja kenkinä tolppakorkonilkkureita, isoja paitapuseroita päällä.

Hänestäkin sais ihan ok näköisen habitukseltaan jos vähän päivittäisi tyyliä, kampaisi hiuksia yms.

Nyt kun odottaa lomatta lastaan (8v ja 6v) viimeisillään niin valitettavasti näky on surkuhupaisa kun tuohon kaikkeen lisää valtavan vatsan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu pesen ja föönaan tukan, meikkaan, mietin vaatteet. Mutta silti tunnen itseni homssuiseksi kun katson peiliin :o(

Toki tilanne olisi sata kertaa pahempi, jos olisi au nauterel, mutta ärsyttää kun toiset on aina niin huolitellun oloisia, vaikka tulisivat sateesta ja myrskystä...

Vierailija
2/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää huoletonta elämää?! Itsetunto tulee muusta, kun ulkoasusta?! Rahat vähissä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla menee ainakin tunti homssuisen ilmeen luomiseen.

Kyllä tämä työstä käy.

Vierailija
4/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän hompsuiselta. Olisi kiva, että joku valkkaisi kivat ja istuvat vaatteet, laittaisi tukan, opettaisi meikkaamaan, kustantaisi hampaiden täysremontin ja valkaisun... jne.

Minulla ei ole tyylitajua ja en osaa ostaa kaupasta niitä kivoja ja laadukkaita vaatteita.

Sinähän voisit mennä naapurille stylistiksi, varmaan tykkäisi jos vielä maksaisit koko muodonmuutoksen :D

Vierailija
5/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se olisi niin pienestä kiinni!

ei todellakaan olisi kyse siitä etteikö olisi "aikaa tai rahaa" Siististi istuvia klassisia vaatteita saa nykyään todella edullisesti ketjuliikkeistä eikä muotovaahto tai hiusväri paljoa maksa...mutta kaikkia ei kai vaan kiinnosta?

Vierailija
6/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän hompsuiselta. Olisi kiva, että joku valkkaisi kivat ja istuvat vaatteet, laittaisi tukan, opettaisi meikkaamaan, kustantaisi hampaiden täysremontin ja valkaisun... jne.

Minulla ei ole tyylitajua ja en osaa ostaa kaupasta niitä kivoja ja laadukkaita vaatteita.

Sinähän voisit mennä naapurille stylistiksi, varmaan tykkäisi jos vielä maksaisit koko muodonmuutoksen :D

voi antaa hyviä neuvoja, miten sinä saat kuntoon jonkun muun asian, jota sinä et hallitse. Vietätte sitten porukalla vaikka villasukanneulomis- tai riisipiirakantekotalkoita. En todellakaan usko, että olet niin täydellinen etteikö jossain olisi kohennettavaa.

Vierailija
7/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi antaa hyviä neuvoja, miten sinä saat kuntoon jonkun muun asian, jota sinä et hallitse. Vietätte sitten porukalla vaikka villasukanneulomis- tai riisipiirakantekotalkoita. En todellakaan usko, että olet niin täydellinen etteikö jossain olisi kohennettavaa.

Vierailija
8/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä yritän näyttää huolitellulta mutta tulos on aina homssuinen. Hiukset ei pysy vaikka ne kuinka laittaisi ja meikit suttaantuu. Sentään on ehjät ja puhtaat vaatteet. Sellaista se on, toiset on niin täydellisiä ja toiset vaan on omia itsejään.

Vierailija
9/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuo miten täällä vedetään tuo iänikuinen täydellisyyskortti esille vähän joka asiassa:O

Eihän tällä asialla ole mitään tekemistä ns täydellisyyden kanssa!! Tekeekö se vai ihmisestä täydellisen jos päivittää hieman vaatevarastoaan, käyttää edes sopivan pituisia lahkeita housuissa, kampaa hiuksensa johonkin kuosiin, käyttää rintaliivejä niin ettei ne melonit roiku siellä navan seudulla?!

Tuskin!

ap

mä yritän näyttää huolitellulta mutta tulos on aina homssuinen. Hiukset ei pysy vaikka ne kuinka laittaisi ja meikit suttaantuu. Sentään on ehjät ja puhtaat vaatteet. Sellaista se on, toiset on niin täydellisiä ja toiset vaan on omia itsejään.

Vierailija
10/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten iät mainiten? Jos haluat, että tämä nainen itse lukee tämän, reilumpaa olisi sanoa suoraan, kuin loukata julkisesti. Jos taas yleisesti haluat jutella, lasten iät ei tähän vaikuta mitenkään.

Vierailija
11/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään viitsinyt kyllä odotusajoille viimeisen päälle ostella mitään mammahousuja ja mammapaitiksia, jotta olisin ympäristöä miellyttänyt. Loppuajasta kuljin ihan mitä sattui vaan päälle mahtumaan. Ja ne melonitkin roikkuu, kunnes sen vaavin putkauttaa ulos ja näkee mihin kokoon pallukat asettuu ja sitten rintsikkakauppaan...

Vierailija
12/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä, että saattaa haitata työnhakua tai jonkun tirkistelijän päivää.

Vierailija
13/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kotona saa keskittyä paljon muuhunkin kuin oman ulkoasunsa vaalimiseen. Muutama vuosi meni ja työelämässä taas. Opin aika nopeasti uudet muotikotkotukset ja nyt ollaan töissä välillä niin kateellisia kun näytän hyvältä.

Vierailija
14/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen yleensä ilman meikkejä enkä laita tukkaani, koska mulle on ihan sama miltä näytän itseni tai jonkun toisen mielestä...vaatteeni ovat ihan normaalit, eleensä farkut ja neulepusero tms. kaikkia vaan ei jaksa kiinnostaa yletön itsensä puunaaminen...hygienista ei tosin sittenkään tarvitse tinkiä...

Vierailija
15/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on jos joku on homssuinen?

Vierailija
16/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa laittautua, mutta olen niitä ainoita äitejä täällä päin jotka jaksaa ulkonäköönsäkin panostaa.Siksi kai kuvitellaan etten muuta teekkään, ja minulle ilkeillään selän takana, ja ihan edessäkin milloin mistäkin lastenkasvatukseen ym. kaikkeen paitsi ulkonäköön liittyvästä.Homssuna sulautuisin joukkoon...

Vierailija
17/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu pesen ja föönaan tukan, meikkaan, mietin vaatteet. Mutta silti tunnen itseni homssuiseksi kun katson peiliin :o(

Toki tilanne olisi sata kertaa pahempi, jos olisi au nauterel, mutta ärsyttää kun toiset on aina niin huolitellun oloisia, vaikka tulisivat sateesta ja myrskystä...

Mulla on ihan sama ongelma. Aina oon jotenkin pikkuisen homssuinen tai nätisti sanottuna boheemin näköinen, vaikka kuinka yrittäisin panostaa. En ymmärrä, miten jotkut onnistuvat näyttämään hyviltä, vaikka ei olisi yhtään meikkiä, hiukset vain nopeasti kammattuna ja päällä joku perus H&M:n paita. Itse olen aina ruma, vaikka mitä yrittäisin.

Vierailija
18/18 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä vaan nyt jokainen tämän maan n.40v paksuna oleva homssuisen näköinen kys ikäisten lasten äiti tutkailemaan olisko se juuri sinä josta puhun:D

Kys nainen on tuon näköinen oli raskaana tai ei.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän