Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia juhlamekkoja te allikkaat naiset pidätte?

Vierailija
27.05.2012 |

Ihan käsittämätöntä, että 99,8 % kaikista juhlamekoista on hihattomia. Kuitenkin 90 % naisista omaa treenaamattomat käsivarret, jotka eivät yksinkertaisesti näytä kauniilta hihattomassa. Kuulun tähän kastiin, enkä tosiaan halua näyttäytyä hihattomissa.

Nyt on hiki hatussa, kun yritän etsiä juhlamekkoa tuleviin häihin. Leikkauksia on vaikka millaisia, värejä, materiaaleja ja hintaluokkiakin. Vaan ei muuta kuin hihattomia.

Ovatko tosiaan kaikki muut läskikädet tyytyväisiä allien heiluessa vapaana ja vain minä estynyt, vai what's the deal? Onko joku muu samasta ahdistunut, onko joku kenties jostain kiven alta löytänyt jopa kauniin hihallisen mekon? =O

Toki pukua voi koristaa huivilla tai bolerolla, mutta jos 100 euroa sijoitan mekkoon, niin kyllähän toivoisi että se toimisi ihan sellaisenaankin.

Ja kun ihan pelkät hihatkaan eivät riitä, vaan leikkauksenkin pitäisi vielä imarrella. Suuri osa, missä on yhtään millaista allisuojaa, on sitten muodottomia säkkejä:

http://tinyurl.com/cp8yyhm

http://tinyurl.com/dxqv7zn

tai muuten vaan kyseenalaisia...

http://tinyurl.com/c8pqnae

Olen selannut useita nettisivuja ja ihan muutaman löytänyt jossa hihat, kuten

http://tinyurl.com/br9zylv , mutta mee nyt tuollaisella häihin! =D Vaikka muuten on kyllä söpö.

http://tinyurl.com/bo33z8j , mutta sininen ei ole mun väri. =/

http://tinyurl.com/bshatg7 , mut sit taas haalea pinkki...? Muuten ihan kiva.

Siis etsipä mulle mekko, jossa on vähintään puoleenväliin habaa tuleva hiha (eikä mieluiten ihan tiukka), kaunis leikkaus (olen tiimalasivartaloinen, mutta vatsaläskiäkin on vähän, joten ihan vartalonmyötäinen ei käy, mutta vyötäröä voi leikkauksella korostaa), asiallisen pituinen ja kauniin värinenkin, niin olet ihmeidentekijä!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min päivässä niin niitä alleja ei tule, tosin en tiedä lähteekö jo olevat allit pois...

terkuit täti 46vee, joka just veti käsitreenin ajatuksella, EI ALLEJA, haluan käyttää hihattomia paitoja kesällä...

Vierailija
22/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun allit on jollekin ongelma , ei se mua haittaa. Ei voi olla niin , että vaan nuoret ja timmit saa käyttää hihattomia. Mulla on hihaton kotelomekko pojan yo-juhliin enkä uhraa ajatustakaan alleille vaan nautin juhlasta.

miksi saisi vain timmit nuoret kulkea pikku mekoissa, ja vähän vanhemmat ja/tsai pulskemmat kaavuissa????

eli halooo, mitä väliii...

jokainen on sitä mitä on !

nauttikaaa juhlistanne ja pukeutukaa just siihen mekkoon , josta ihan ITSE TYKKÄÄTTE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut ongelman niin, että olen ostanut boleron hameen päälle. Itse en jaksa huivia lasten kanssa. usein se bolero sitten saattaa kyllä maksaa melkein yhtä paljon kuin hame. Tänä vuonna oli parikin hihallista hametta, jota koetin (Gerry Weber ja toinen oli suomalainen). Mutta taas ajattelin, että pitäis ruveta nostelemaan käsipainoja iltaisin jos se auttais. Mulla tuo ongelma ollut jo monta vuotta olis kiva jos valikoimaa olis enemmän eikä säkkimallilla.

Vierailija
24/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut ongelman niin, että olen ostanut boleron hameen päälle. Itse en jaksa huivia lasten kanssa. usein se bolero sitten saattaa kyllä maksaa melkein yhtä paljon kuin hame. Tänä vuonna oli parikin hihallista hametta, jota koetin (Gerry Weber ja toinen oli suomalainen). Mutta taas ajattelin, että pitäis ruveta nostelemaan käsipainoja iltaisin jos se auttais. Mulla tuo ongelma ollut jo monta vuotta olis kiva jos valikoimaa olis enemmän eikä säkkimallilla.

Vierailija
25/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kyllä ihan kauniin kädet, sillä treenaan. Mutta jotenkin en kehtaa käyttää hihattomia mekkoja/paitoja!! Siksi tahdon aina hihallisen yläosan.

Vierailija
26/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huiveja, joilla saa hyvin peitettyä allit.

Vierailija
27/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut neuletakki voisi olla ratkaisu ongelmaan

Vierailija
28/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta iän myötä nuo treenaamattomat käsivarret alkaa näyttämään aika järkyttäviltä, selluliittiäkin on jos puristelee...

Ostin pari vuotta sitten täyspitkän juhlapuvun, jossa ei ole olkaimia ollenkaan. Vaatii siis todella hyvännäköisen decoltee-alueen. Onneksi mekon mukana tuli kankaasta tehty sifonkinen huivi/shaali, jolla saa mainiosti peiteltyä käsivarret ja yläselkään nuorena tehdyn tatskan. Huivi on niin ohut että sen voi solmia alaselkään ja näinollen se ei koko ajan valu pois harteilta.

Mekko tuo upeasti esiin kauniin poveni ja litteän vatsani mutta peittää löllöt, tukevat ja selluliittiset reiteni/sääreni ja velton takamuksen. Olen persjalkainen mutta kun pitkän helman alle saa kätkettyä tappokorkkarit, niin johan näyttää jalatkin pidemmältä.

Hinnaksi tuli aikoinaan jotain 250 euroa mutta mekko on kyllä maksanut itsensä takaisin. Kolmissa häissä olen jo käyttänyt ja ajattoman mallinsa takia käy myös tulevaisuudessa.

En voi linkittää mekkoa koska ostin sen Espanjasta kotikadullani sijaitsevasta pienestä juhlavaateputiikista.

Vierailija
29/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mekon mukana tuli SAMASTA kankaasta tehty sifonkinen huivi/shaali.

T: 5

Vierailija
30/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mainio asuste ;)

Vierailija
31/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allien lisäksi pitkät hihat ovat tarpeen monessa maassa jossa ei olkapäät saa olla paljaina. Työn puolesta joudun aina näihin tilanteisiin.

Huiveja inhoan. Ne ovat tosi hankalia käytännössä. Lisäksi ostin erittäin lyhyen boleron jonka voi helteelläkin vetäistä minkä tahansa juhlapuvun päälle.

Vierailija
32/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvin kuvailit noita linkittämiäsi mekkoja, juuri samat asiat pyörii omassakin päässä kun selaan kauppojen valikoimaa:)

Vierailija
33/40 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi reilu viikko sitten Haloselta. Tilanteeni ei tosin vaadi suorastaan pitkähihaista mekkoa. Jos trikoomekko käy, Nansolla on mielestäni joitakin kivoja pitkähihaisiakin mekkoja.

Hartiahuivien kanssa sähläämisestä en pidä ja juhlavaa neuletakkia on vaikea löytää. Jos olisi pakko, sijoittaisin nättiin boleroon tai keeppiin.

Vierailija
34/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tätä. Ajankohtaista taas.

Vierailija
35/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä lihaksikkaat käsivarret mutta allit löytyy silti, nahka ei kiinteytynytkään yhtä hyvin. Mutta silti käytän kotelomekkoja tai sellaisia missä on ihan pienet hihakkeet. Usein mulla on huivi/shaali jostain ohuenohuesta silkistä harteilla ja peittää käsivarret tai juurikin bolero.

Ja kuten 16 - onneksi en itse näe niitä alleja:)

Vierailija
36/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMEESSA ei voi olla hihoja koska hame on vyötäröltä alaspäin. Se on saatana MEKKO .

Vierailija
37/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki / teetä pitsinen tai kivasta ohuesta kankaasta tehty lyhyt jakku, jonka voi yhdistää moneen asuun. Palvelee vuosikaudet.

Allit on tosiaan syytä peittää ympäristöystävällisistä syistä. - Kaameaa nähtävää linnan ym. juhlien pukuloistoa, kun esitellään kainaloläskejä/nahkoja ja roikkuvia alleja. Pitää olla tosi timmissä kunnossa, että nuorenkaan käsivarret kestää kainaloihin asti katsomista.

Vierailija
38/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon etsinyt itselle juhlavaatetta ja olen hämmästynyt, että miksi isojen tyttöjen mekot ja topit ovat hihattomia? Sentään osataan tehdä jo muuten isoille omia malleja, mutta hihat puuttuu.

Mä inhoan kaikkea irto hihattimia, huiveja yms. Niistä pitää huolta ja koko ajan valuvat päältä tms. Edes sellaiset kyynärvarteen olevat hihat tai 3/4 olevat olisi kivat.

Luulen, ettei mun edes kannata mekkoa enää etsiä. Kynähame ja jonku yläosa: pontso tai myötäilevä tunika. Äh, mä vihaan tätä aikaa vuodesta!

Vierailija
39/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän neuletakkia hihattomien paitojen tai mekkojen kanssa. Olen kyllä hoikka, mutta käsivarret on treenaamattomat, joten en tykkää näytellä niitä. Harmi vaan kun kivoja juhliin sopivia ohuita neuletakkeja saa metsästää...

Vierailija
40/40 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voglialla, Gerry Weberillä ja Betty Barclaylla on hihallisia mekkoja. Tätimäisiähän ne on, mutta meillä tädeillähän ne allitkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän