Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia juhlamekkoja te allikkaat naiset pidätte?

Vierailija
27.05.2012 |

Ihan käsittämätöntä, että 99,8 % kaikista juhlamekoista on hihattomia. Kuitenkin 90 % naisista omaa treenaamattomat käsivarret, jotka eivät yksinkertaisesti näytä kauniilta hihattomassa. Kuulun tähän kastiin, enkä tosiaan halua näyttäytyä hihattomissa.

Nyt on hiki hatussa, kun yritän etsiä juhlamekkoa tuleviin häihin. Leikkauksia on vaikka millaisia, värejä, materiaaleja ja hintaluokkiakin. Vaan ei muuta kuin hihattomia.

Ovatko tosiaan kaikki muut läskikädet tyytyväisiä allien heiluessa vapaana ja vain minä estynyt, vai what's the deal? Onko joku muu samasta ahdistunut, onko joku kenties jostain kiven alta löytänyt jopa kauniin hihallisen mekon? =O

Toki pukua voi koristaa huivilla tai bolerolla, mutta jos 100 euroa sijoitan mekkoon, niin kyllähän toivoisi että se toimisi ihan sellaisenaankin.

Ja kun ihan pelkät hihatkaan eivät riitä, vaan leikkauksenkin pitäisi vielä imarrella. Suuri osa, missä on yhtään millaista allisuojaa, on sitten muodottomia säkkejä:

http://tinyurl.com/cp8yyhm

http://tinyurl.com/dxqv7zn

tai muuten vaan kyseenalaisia...

http://tinyurl.com/c8pqnae

Olen selannut useita nettisivuja ja ihan muutaman löytänyt jossa hihat, kuten

http://tinyurl.com/br9zylv , mutta mee nyt tuollaisella häihin! =D Vaikka muuten on kyllä söpö.

http://tinyurl.com/bo33z8j , mutta sininen ei ole mun väri. =/

http://tinyurl.com/bshatg7 , mut sit taas haalea pinkki...? Muuten ihan kiva.

Siis etsipä mulle mekko, jossa on vähintään puoleenväliin habaa tuleva hiha (eikä mieluiten ihan tiukka), kaunis leikkaus (olen tiimalasivartaloinen, mutta vatsaläskiäkin on vähän, joten ihan vartalonmyötäinen ei käy, mutta vyötäröä voi leikkauksella korostaa), asiallisen pituinen ja kauniin värinenkin, niin olet ihmeidentekijä!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella tosin, että hihojen pitäisi peittää allit vähintään kyynärpäihin asti.

Vierailija
2/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishwear-nimisen nettiputiikin tarjonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin lyhythihaista ja pitkähihaista juhlamekoa, mutta en löytänyt sellaista, joka olisi ollut muuten hyvä. Huivit on niin ysäriä ja neuleet liian arkisia. Päädyin siihen, että huvitan juhlakansaa alleillani, jos nyt ketään kiinnostaa.

Vierailija
4/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitän vinkistä. Kivoja arkivaatteita!

Vierailija
5/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalipainoinen eikä allini pahasti roiku, mutta koska käsivarteni eivät ole mitään esittelymateriaalia, osatisin mieluummin pitkähihaisen mekon. INHOAN huiveja :( Ne eivät lämmitä ja roikkuvat aina tiellä.

Jakkuja käytän usein jonkun kivan hameen kanssa :) Mutta mekkoja vaan kesän lopulla kun käsivarret ovat vähän ruskettuneet.

Onea etsintään ap :)

Vierailija
6/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä saisin allit piiloon, mutta ei sellaista löytynyt. Ostin myös huivin, mutta en todellakaan ole huivityyppiä, mutta käytän sitä nyt ainakin hetken aikaa. Jos muita inhottaa mun löllöttävät kädet, niin ei voi mitään. Onneksi mä en näe niitä.

Vierailija
7/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan mielenkiintoisen näköinen pulju.

En kuitenkaan ole ihan yhtä muodokas kuin tuo muodokkaampi malli (enkä toisaalta yhtä timmi kuin tuo vaalea), tiimalasia olisi kiva korostaa mutta alleja ei.

Ja kiitos reenaamisesta vinkkaajalle - olen 30 vuotta visusti onnistunut välttämään ja aion tehdä sen jatkossakin. Liian epämukavaa... Mä en halua näistä eroon, mä haluan ne vaan piiloon! =D

Vierailija
8/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö mä tänne avauksen? Hei, linkkaa toi sininen mekko uudestaan, ei näy :)

Vierailija
10/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsisiä boleroita ja lyhythihaisia, bolero-tyyppisiä neuletakkeja. Ostan aina kun näen tuollaisen, koska ne menee kaupoista nopeasti. Noitten pististen kanssa pitää vaan katsoa, että ovat reilua kokoa, koska usein ne on mitoitettu tosi ahtaiksi. Ei näytä kovin hauskalta, että allit tursottaa niitten pitsien aukoista. :D

Vierailija
11/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö mä tänne avauksen? Hei, linkkaa toi sininen mekko uudestaan, ei näy :)

Ei näy enää, huomasin kans, olisiko loppunut. Hitsi, aloin vahvasti kallistua sen suuntaan. Ei tosiaan pitäisi odottaa, jos yhtään kiinnostavaa löytyisi! Se oli sellainen kotelomekko-tyyppinen, musta alaosa (alkoi aika korkealta vyötäröltä) ja sähkönsininen, vähän röyhelöinen yläosa, joka laskeutui käsivarsienkin päälle. Harmi!

Ap

Vierailija
12/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä mistä ap on saanut tuon "faktan", että "90% naisista on treenaamattomat käsivarret".:D

Minulla muuten on treenatut käsivarret mutta koska BMI on 24,9, ei ne käsivarret ole mitkään Madonna-käsivarret.:)

Vierailija
17/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ihan ominta tyyliäni. Hihoista pointsit kyllä! =) Tosin, kesähäihin ei sitten taas ehkä ihan noin pitkät tarvis olla, ettei tuu järjetön hiki...

Pitsimekko oli turhan tätskyä mun tyyliini, eläinkuoseja olen pyrkinyt välttämään ja se lehtikuvio ei myöskään kolissut.

Ap

Vierailija
18/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä mistä ap on saanut tuon "faktan", että "90% naisista on treenaamattomat käsivarret".:D Minulla muuten on treenatut käsivarret mutta koska BMI on 24,9, ei ne käsivarret ole mitkään Madonna-käsivarret.:)

koska se ei todellakaan ollut fakta vaan puhdas heitto. ;) Omasta mielestäni hihattomat eivät kyllä pue kuin käsivarsia, joissa lihakset piirtyvät. Kyllähän ne reenatut voi olla, mutta allit pilaa kaiken. MUN mielipide, ei pidä pahastua. =) Enkä to-del-la-kaan arvostele tai kauhistele muiden rohkeutta pitää hihattomia, mutta koska mun mielipide on tuo, niin omia läskejäni en halua vilautella, en vaan halua.

Oma BMI:ni on 24, eli en mäkään mikään erityisen lihava ole, mutta reenaamattomat kädet. Juoksen ja pyöräilen, mutta käsillä en tee paljon muuta kun kaivan nenää ja kirjoittelen jonninjoutavia AV:lle.

Ap

Vierailija
19/40 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi alleilla varustettu käsi pystyssä. Et todellakaan ole ainut, joka on alleistaan kiusallisen tietoinen. Itsekään en pidä hihattomia vaatteita enkä varsinkaan hihattomia juhlavaatteita!

Löytyisikö jostain kivaa kietaisumekkoa? Niissä on usein hihat ja ne pukevat tiimalasivartaloa ja peittävät vatsamakkaroita. :)

Itse olen ratkaissut hihaongelman juurikin bolerolla tai huivilla (joka on kauhean epäkäytännöllinen..) Uusimmassa juhlamekossani on vain pienet holkkihihat, sen ratkaisin laittamalla alle ohuen, mustan paidan. Joissakin ohjelmissa olen nähnyt naisilla olkaimettomia kivoja juhlamekkoja, joiden alla on musta paita. Jos sopii yhtään tyyliin niin musta se toimii hyvin. :)

Vierailija
20/40 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun allit on jollekin ongelma , ei se mua haittaa. Ei voi olla niin , että vaan nuoret ja timmit saa käyttää hihattomia. Mulla on hihaton kotelomekko pojan yo-juhliin enkä uhraa ajatustakaan alleille vaan nautin juhlasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi