Mies ei ole enää ikinä läsnä
Kesällä on 7 päivää viikossa töissä, iltaisin ei jaksa mitään kun on niin rankkaa töissä.
Talvisin töissä on hiljaisempaa, mutta silloin mies on äreä eikä jaksa iltaisin mitään, koska on stressaantunut.
Aamuisin avaa ensimmäisenä tietokoneen ja alkaa lukemaan sähköposteja. Iltaisin viettää aikaa tietokoneella lukien sähköpostia tai tehden jotain muuta työjuttua.
Mua tympii tämä. Jo useamman vuoden ajan olen suunnitellut lomani ja menoni pelkästään lasten kanssa. Mieheni ei ole käynyt esim. minun vanhempieni luona viiteen vuoteen - koska ei muka ehdi töiden takia. Nyt ei olla kahteen viikkoon oikeastaan puhuttu mitään.
Kommentit (3)
mutta ilman tulosta. Mies on yrittäjä, siinäpä se hyvä tekosyy laittaa työ perheen edelle. ap
En halua masentaa, mutta tuo kuulostaa juuri siltä perus helvetiltä elää.. Kaikesta katoaa into ja halu, muttakun lapset on hankittu ja ikääkin on niin ei haluta enää erotakkaan.
"You don't know what you got 'till it's gone", on lause joka pätee noin 90% suomalaisista ihmisistä. Yritä ottaa asiaa puheeksi tai ilmaista sitä, että kaipaisit jotain. Todennäköisesti vaikeaa. Joskus lähteminen on ainoa vaihtoehto, jos haluaa muutoksen. On surullista etteivät monet ihmiset ikinä pysähdy ajattelemaan, vaan puhuvat kuinka rankkaa elämä on.
"Only thing that you can change is yourself, and that's what changes everything".
varmaan puhua asiasta? Sillai rakentavasti, sehän polttaa itsensä loppuun.