Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumalauta että rakastuneena olen ollut sokea

Vierailija
26.05.2012 |

- muutin miehen perässä kauas pois suomesta, välimatka on niin pitkä ja kallis, etten pääse usein käymään

- mies eronnut ja kaksi lasta aiemmasta suhteesta, jotka tulevat joka toinen viikko

- lapset saavat tehdä aivan mitä haluavat, minä pyykkään ja siivoan jäljet

- miehellä taustalla pettämistä eli aiemmassa avioliitossa pettänyt exäänsä urakalla ja käynyt mm. huorissa. epäilen uutta salasuhdetta

Ja meillä yhteinen lapsi. Jos erotaan minulla ei siis mahdollisuutta muuttaa takaisin suomeen. Mies tietää, että olen 'jumissa'

Rakkaus todellakin tekee sokeaksi ja järki tulee peliin vasta myöhemmin. Toivon,että siskot rakkaat ette joudu samaan tilanteeseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista kyllä pidetään ko. kulttuurissa huolta.

Aloita elämäsi uudelleen ja unohda entinen. Nimittäin jos lapsesi on poika ja hänet kasvatetaan tuossa kulttuurissa niin sinä et vuosikymmenten jälkeen ole tällä pojalle tärkeämpi kuin koira tai orja. Miksi siis pysyisit siellä hänen vuokseen?

Jos viittaat arabimaahan, niin siellä kyllä miehet ovat varsinaisia mammanpoikia. Äiti on suunnilleen Jumalasta seuraava.

t. arabimaassa asunut

Vierailija
22/30 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista kyllä pidetään ko. kulttuurissa huolta.

Aloita elämäsi uudelleen ja unohda entinen. Nimittäin jos lapsesi on poika ja hänet kasvatetaan tuossa kulttuurissa niin sinä et vuosikymmenten jälkeen ole tällä pojalle tärkeämpi kuin koira tai orja. Miksi siis pysyisit siellä hänen vuokseen?

Jos viittaat arabimaahan, niin siellä kyllä miehet ovat varsinaisia mammanpoikia. Äiti on suunnilleen Jumalasta seuraava.

t. arabimaassa asunut

ja pahin solvaus jollekin on, että hänen äitiään haukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pystyisi muuttamaan Suomeen takaisin?! Vaikka lapsi olisi muslimien sääntöjen mukaan miehesi nimissä, niin varmasti saisit apua tuollaisessa tilanteessa esim. Suomen konsulaatista tai muualta jotta saisit pelastettua itsesi ja lapsesi. Haluaisin todella, todella auttaa sinua, mutta itsekään en tiedä miten. Ikinä en kuitenkaan haluaisi naisen joutuvan alistumaan tuollaiseen, on se rakkaus joskus niin paskaa.. :(

Etta Suomen konsulaatista haettaisiin apua kun epailee miehen pettavan!

Ei niista konsulaateista muutenkaan ole mihinkaan.

Vierailija
24/30 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtään huolestunut siitä, että isä vietäisiin lapsensa elämästä ja hän enää tuskin tapaisi tätä.

Vierailija
25/30 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se valitettavasti on. Lapsen isä ja sisarukset asuvat siellä, ethän halua viedä heitä pois lapsesi elämästä.

Vierailija
26/30 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarina voisi olla ihan mistä tahansa länsimaasta. Jos isä on yhtään kiinnostunut lapsesta eikä suorastaan halua päästä siitä eroon, hän tietysti kieltää lapsen muuton äidin kotimaahan. Useimmissa maissa on turha yrittää selittää viranomaisille, että lapsen olisi parempi elää jossain muualla.

Vierailija
27/30 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos asia olisi toisinpäin.

Mies olisi muuttanut Suomeen ulkomailta rakastuttuaan kahden lapsen yh-äitiin. He saisivat lapsen yhdessä. Isä epäilisi äidillä olevan salasuhde, koska pettämistä on ollut ennenkin. Isä haluaisi ottaa lapsen mukaansa ja viedä hänet kotimaahansa.

Kannustaisitteko häntä siihen? Tuskin. Lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaansa. Olivatpa he sitten minkämaalaisia tahansa tai mihin uskontokuntaan kuuluvia tahansa.

Äiti on aikoinaan tehnyt valintansa ja muuttanut miehen kotimaahan, jossa hänellä jo on lapsia ja tehnyt miehen kanssa lapsen. Nyt sen päätöksen kanssa on vain elettävä.

Vierailija
28/30 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap:n sahlailyista ottanut selvaa oliko kyseessa oikeasti "muslimimaa", mutta ittella on samanlainen tilanne eika tarvii sen pitemmalle menna kun Hollantiin. Ukko (ei olla naimisissa) on ihan kasittamaton kontrollifriikki ja nyt saanut paahansa etta ellei yhteishuoltajuutta tule, han vie asian samalta istumalta oikeuteen. Josta tulis takuuvarmasti yhteishuoltajuuden myos saamaan, en usko etta ois mitaan esteita. Kaiken lisaks taa tyyppi on kaynyt jo asianajajalle selittamassa miten "epatasapainoinen" ma oon aitina kaikenlaisilla taysin perusteettomilla jutuilla (oon pari kertaa sanonut sille suorat sanat, mutta se on ollut ihan sen oman kontrollintarpeen seurausta).

Kuten sanottu kyseessa on pahimman luokan "mina maaraan taalla" -tyyppi, joten ihan turhaa kuvitella etta antais enaa lupaa muuttaa kotimaahan vaikka tallanen oli mulla suunnitelmissa; "luvan saaminen" lomareisuunkin ois varmaan tyon takana. Itte pitaisin mielellani huolta siita etta isan ja lapsen suhde sailyy hyvana vaikka Suomessa olisinkin, on mullekin tarkee periaate. En vaan hyvaksy sita etta oon seuraavat 17 vee Hollannissa jumissa (ellen sitten haluu jattaa lasta taa, mika ei tulis ees mieleen).

Lahtisin vetaan N.Y.T, jollei duunissa ois irtisanomisaika 2 kk. Ei kuullosta hyvalta idealta jaada tyottomaks ja sitten jaada tanne jumiin :(. Arsyttaa oma naivius tassa myos, mutta en nyt ois kuvitellu etta Euroopan sisalla voi talleen juntturaan jaada hitto vie.

Vierailija
29/30 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa? Eikö tuollainen kerro, ettei mieheen ole luottamista?

Vierailija
30/30 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellesi suomea? voi olla hyvä juttu, jos riitaannut isään. et menetä kokonaan lasta isän kulttuurille.