Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teini täällä, saa kysyä jtn jos huvittaa.

Vierailija
26.05.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso sulla on?

Oletko antanut monellekin muijalle?

Vierailija
2/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm vanha on kuudestakympistä ylöspäin mun mielestä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso sulla on?

pieni pillu, yhdelle pojalle

ap

Vierailija
4/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso sulla on?

ap

Mutta ei täällä ole miehiä eikä lesboja. Mutta voisit pyytää sen pojan käymään täällä niin saisi isoa pillua ettei tarvisi mitään pikkupilluja jyystää.

Vierailija
5/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso sulla on?

ap

Mutta ei täällä ole miehiä eikä lesboja. Mutta voisit pyytää sen pojan käymään täällä niin saisi isoa pillua ettei tarvisi mitään pikkupilluja jyystää.

Vierailija
7/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

teinixeil olla sama ajatusmaailma et 3kymppiset ois vanhoi????? oot outo

ap

Vierailija
8/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nuoret kundit tykkää hyvinkin siitä kun saavat isoa. Eikä mitään millin läpeä..

Vierailija
9/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nuoret kundit tykkää hyvinkin siitä kun saavat isoa. Eikä mitään millin läpeä..

iso ei tunnu, venyneit paikkoi. pieni tuntuu. tosin eihän mua ikä ookkaa raiskannu ;)

ja makunsa kaikilla

ap

Vierailija
10/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä suosin iha pieniä ja tiukkoja pilluja jotka tuntuvat mukavilta ku puristaa hieman. Kunnon velhon hihaanhan se muna häviää :D t:15v poika

Vierailija
11/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä suosin iha pieniä ja tiukkoja pilluja jotka tuntuvat mukavilta ku puristaa hieman. Kunnon velhon hihaanhan se muna häviää :D t:15v poika

Vierailija
12/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein poika.. Enpä usko.. Kateellisia pikkupilluja täällä kyllä tuntuu riittävän. No kyllähän minuakin vituttaisi jos minulla olisi pieni.

Vierailija
13/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun housuun katsoessani tarkistin niin poika olin :)

Vierailija
15/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein poika.. Enpä usko.. Kateellisia pikkupilluja täällä kyllä tuntuu riittävän. No kyllähän minuakin vituttaisi jos minulla olisi pieni.

pitääkö tääl olla kaikki hikisii, vanhoi isopillusii muijii? kyllä ne nuoretki osaa surffailla, paremmin ku sä. miks pitää AINA epäillä etteikö olis poika tai 15vuotiaS. olet vainoharhainen

Vierailija
16/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
17/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota pitää suojella aikuisten seksuaalisilta haluilta ja impulsseilta, nyt täällä räävittömiä heittelee teineille. Menkää itseenne ja mieluiten nukkumaan!

Vierailija
18/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks teinit kirjottaa lähes joka fb-päivitykseen vittu?

Entä onko oikeasti teinityttöjen herutuskuvat ja duckfacet hienoja? Mitä oikeasti ajattelette niistä kuvista, joihin kommentoitte "ihana kuva" tai "oot tooosi kaunis"

Varsinkin jos kuvassa oleva nuori tyttö on huulet törröllään ja ihme kiemurassa tissivako vilkkuen?

Meidän teini sanoo, että KAIKKI laittaa samanlaisia kuvia.

Vierailija
19/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko oikeasti teinityttöjen herutuskuvat ja duckfacet hienoja? Mitä oikeasti ajattelette niistä kuvista, joihin kommentoitte "ihana kuva" tai "oot tooosi kaunis"

Varsinkin jos kuvassa oleva nuori tyttö on huulet törröllään ja ihme kiemurassa tissivako vilkkuen?

-tulee kiroilu kausi, nii mullekki..

-ei ole, ne on must noloja ja huomionhuoraamist

-se o pakonomaista että sais jotain kehui takasin :D tosin jotkut laittavat ihkutuksia rumiin kuviin säälistä

Vierailija
20/48 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tulee kiroilu kausi, nii mullekki..

-ei ole, ne on must noloja ja huomionhuoraamist

-se o pakonomaista että sais jotain kehui takasin :D tosin jotkut laittavat ihkutuksia rumiin kuviin säälistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi