Jutta Urpolainen on mauton, Hyvinkäällä asuu hänen sukuaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/urpilainen-jarkyttyi-sukulaisia-asuu-…
Voiko enää alittaa rimaa pahemmin? Siellä asuu minunkin ja monen muun normaalin ihmisen sukulaisia, Jutta ei ole normaalia nähnytkään!
Kommentit (9)
Lehdistö usein leikkaa pois haastatteluista olennaisiakin osia. Juttahan on voinut jatkaa, että tahkossa pelaa vaikka kummipoika ja siksikin säikähdyksen aste voimakas.
Mulla asuu vain ystäviä siellä ja toissapäivänä juuri tuon paikan ohi kävelin niin kyllä siitäkin tuli semmonen puistatuskauhistus.
Tuo on luonnehäiriöisen politiikon reaktio, minä, minä, minä, minä, minä, minä...Demareissa narsisteja riittää
mitenhän tämä nyt oli mautonta? Luultavasti lehdestä soitettu Urpilaiselle ja kysytty typeriä... Ihan normaalia ihmisen olla huolissaan ensimmäisenä läheisistään.
Hanki aivot. Täysin normaali reaktio olla ensin huolissaan läheisistä. Poliitikkovastaus ois ollut täysin ympäripyöreä voivottelu. Ja harvapa jossain automatkalla tai kauppareissussa rupeaa lehdistölle puhelimessa syvällisiä jaarittamaan.
Minä, minä, minä, minä ja sitten tulee mun suku, mun tutut ja sitten tyhjyys. Jutta on vitsi muutenkin.
miten joku idiootti jaksaa täällä yksinään keskustella :-D
miten joku idiootti jaksaa täällä yksinään keskustella :-D
et ole ainoa ihminen maailmassa, vaikka siltä tuntuisikin.
Lehdistö usein leikkaa pois haastatteluista olennaisiakin osia. Juttahan on voinut jatkaa, että tahkossa pelaa vaikka kummipoika ja siksikin säikähdyksen aste voimakas.
Mulla asuu vain ystäviä siellä ja toissapäivänä juuri tuon paikan ohi kävelin niin kyllä siitäkin tuli semmonen puistatuskauhistus.