Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutta Urpolainen on mauton, Hyvinkäällä asuu hänen sukuaan

Vierailija
26.05.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/urpilainen-jarkyttyi-sukulaisia-asuu-…

Voiko enää alittaa rimaa pahemmin? Siellä asuu minunkin ja monen muun normaalin ihmisen sukulaisia, Jutta ei ole normaalia nähnytkään!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistö usein leikkaa pois haastatteluista olennaisiakin osia. Juttahan on voinut jatkaa, että tahkossa pelaa vaikka kummipoika ja siksikin säikähdyksen aste voimakas.

Mulla asuu vain ystäviä siellä ja toissapäivänä juuri tuon paikan ohi kävelin niin kyllä siitäkin tuli semmonen puistatuskauhistus.

Vierailija
2/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistö usein leikkaa pois haastatteluista olennaisiakin osia. Juttahan on voinut jatkaa, että tahkossa pelaa vaikka kummipoika ja siksikin säikähdyksen aste voimakas.

Mulla asuu vain ystäviä siellä ja toissapäivänä juuri tuon paikan ohi kävelin niin kyllä siitäkin tuli semmonen puistatuskauhistus.

Tuo on luonnehäiriöisen politiikon reaktio, minä, minä, minä, minä, minä, minä...Demareissa narsisteja riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän tämä nyt oli mautonta? Luultavasti lehdestä soitettu Urpilaiselle ja kysytty typeriä... Ihan normaalia ihmisen olla huolissaan ensimmäisenä läheisistään.

Vierailija
4/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki aivot. Täysin normaali reaktio olla ensin huolissaan läheisistä. Poliitikkovastaus ois ollut täysin ympäripyöreä voivottelu. Ja harvapa jossain automatkalla tai kauppareissussa rupeaa lehdistölle puhelimessa syvällisiä jaarittamaan.

Vierailija
5/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta rules! Jutta on best!

Vierailija
6/9 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä ja sitten tulee mun suku, mun tutut ja sitten tyhjyys. Jutta on vitsi muutenkin.

Vierailija
7/9 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaakin edes avata suunsa.

Vierailija
8/9 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku idiootti jaksaa täällä yksinään keskustella :-D

Vierailija
9/9 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku idiootti jaksaa täällä yksinään keskustella :-D

et ole ainoa ihminen maailmassa, vaikka siltä tuntuisikin.