Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteuspyyhkeet vauvan pyllyn pesuun?

Vierailija
26.05.2012 |

Käyttääkö kukaan muu pelkkiä kosteuspyyhkeitä vauvan kakkapyllyn pyyhkimiseen? Meillä ei pestä vedellä ikinä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteuspyyhkeitä reissussa kakan pyyhintään, joskus harvoin kotonakin. Nyt en käytä edes reissussa, kun vauvan kakka haisee jo pahalta.

Musta niistä kosteuspyyhkeistä jää sellainen tunkkainen fiilis peffaan.

Vierailija
2/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttää niitä jo esikoisen aikana. Peppu oli aina kuiva eikä rasvaaminen auttanut. Lopulta vaihdoimme veden kosteuspyyhkeisiin ja ongelma ratkesi.

Samaa jatkoimme vielä kuopuksellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi käteviä, eikä ainakaan meillä ärsyttänyt ihoa. :)

Vierailija
4/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään. Lapsi kakkaa tosi usein ja kylppäri on ahdas. Iltaisin sitten kylvetetään kunnolla. Tai ainakin melkein joka ilta.

Turhat roskat vähän ärsyttävät, mutta iho pysyy hyvänä ja "korvaukseksi" käytämme kestovaippoja :)

Vierailija
5/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miten saa pestyä puhtaaksi taaperon pyllyn hanan alla? Joku vois valaista?

Vierailija
6/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miten saa pestyä puhtaaksi taaperon pyllyn hanan alla? Joku vois valaista?

tai sitten käsisuihkulla vessanpöntöllä.

Mulla itsellä on vain pieni vauva, mutta päivähoidossa työskennellessäni olen pessyt lukemattomia kakkapeppuja.

Vierailija
7/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon kakkapyllyä joutunut pesemään, mutta samalla tavalla kuin pyllynpesu muutenkin hoidetaan. Vessanpöntöllä normaalisti tai sitten lavuaarin päällä niin että jalat roikkuu sen reunan ulkopuolella. Sitten vaan käsisuihkulla puhtaaksi edestä ja takaa, ja tarkistus käsin.

Vierailija
8/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelevasti.

Vierailija
9/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymästä! Kyllä käytämme niitäkin.

Vierailija
10/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, koskaan en ole vielä yhtäkään takamusta lavuaarissa pessyt.

Vierailija
11/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa jo niin paljon ja poimua löytyy ettei pesu onnistu, siksi kosteuspyyhkeet.

Vierailija
12/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompia käyttää. Ja kun pestiin useasti hanan alla vauvan pyllyä, kuivui pylly ja lapsen jalat. Sai olla koko ajan rasvaamassa.

Vierailija
13/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla ei käytetty ja pylly rikki kokoajan, sitten muilla kahdella koko ajan ja iho ollut hyvä.

Vierailija
14/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa vain kummasteltiin.

AP

Vierailija
15/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita hoidettiin kipsaushoidolla viikon ikäisestä n. 3kk ikäiseksi. Ei ollut muuta mahdollisuutta kuin pestä kakat kosteuspyyhkeillä. Kerran viikossa pääsi kylpyyn, kipsienvaihtopäivänä. Hyvin hoitui noinkin.

Vierailija
16/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaan reissussa (ja joskus "hätätilanteessa" kotona), sillä komppaan alla olevaa lainausta.

Musta niistä kosteuspyyhkeistä jää sellainen tunkkainen fiilis peffaan.

Lapsen iho ei niistä ärtynyt. Olen kuullut, että joidenkin lasten iho kestäisi niitä jopa vesipesua paremmin.

Vierailija
17/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamuisin vesipesu. Muuten olisi takapuoli veresnahalla. Muut pyyhkeet ei käy ja kaikki vaihdot vesipesulla tois tuskasen ihottuman myös.

Huutaa joka pissaa tuskissaan jos vaihdot ei mee pyyhkeillä. Iho ei vaan kestä.

Vierailija
18/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lappua menee kerralla reilun yksivuotiaan kakkapyllyn putsaamiseen?? Meillä tyttö 1,5v kakkaa semmoista tahnaa että sitä on kaikki vekit ja poimut täynnä. Vaippaan pyyhkäisen aina isoimmat, mutta siltikin joskus kun olen reisussa joutunut lapuilla pepun putsaamaan niin eihän siihen mikään yksi tai kaksi lappua riitä. Lisäksi jotenkin saan aina omiin käsiini sitä kakkaa.

Mun mielestä vesipesu on meille paras vaihtoehto. Tytön peppu kestää sen ja musta se on nopein ja helpoin vaihtoehto. Toki jos peppu ei sitä kestäisi ja pitäisi lapuilla putsata niin kai siitä selvittäis :) Pakettitolkulla niitä kyllä menisi kun lapsi kakkaa 3-5 kertaa päivässä!

Vierailija
19/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä natusanit Ja aamuisin vesipesu. Muuten olisi takapuoli veresnahalla. Muut pyyhkeet ei käy ja kaikki vaihdot vesipesulla tois tuskasen ihottuman myös.

Huutaa joka pissaa tuskissaan jos vaihdot ei mee pyyhkeillä. Iho ei vaan kestä.

pyyhkeitä joka vaipanvaihdon yhteydessä? Mä pesin (tai joskus käytin pyyhkeitä) vain kakkavaipan vaihdon yhteydessä.

# oisko ollu 18. Kuitenkin se, joka lainasi "tunkkainen fiiilis"-viestiä

Vierailija
20/25 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestään vedellä, mutta reissussa ja yöllä käytän kosteuspyyhkeitä.. kestovaipat käytössä ja öidin kertsi, iho on pysynyt hyvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi