Tietääkö joku Kosovon Albaaneista että miksi esim. naisilla ei näy huiveja
tiedän kaksi Kosovon albaaninaista jotka ovat muslimeja mutta heillä on t-paidat eikä huivia ja polvipituiset hameet. Onko siellä heidän kotimaassaan pukeutuminen rennompaa, ei huiveja ym?
Kommentit (8)
onhan kristittyjäkin erilaisia. jotkut muslimit nauttivat alkoholia, toiset eivät jne
Sanotaan vaikka näin että valitettavan suuri määrä kosovolaisista kyllä sanoo olevansa Muslimi,mutta eivät sitten yhtään tiedä/välitä mitä se merkitsee.
Sanotaan vaikka näin että valitettavan suuri määrä kosovolaisista kyllä sanoo olevansa Muslimi,mutta eivät sitten yhtään tiedä/välitä mitä se merkitsee.
Mina tassa paistelen mehevia porsaankyljyksia ihan ehdalle muslimimiehelleni. Nam.
Muutamia ottomaaneilta peräisin olevia tapoja ja sanontoja ehkä on, ja joissakin kaupungeissa kuulee vielä rukouskutsuakin silloin tällöin. Vieri vieressä voi olla ortodoksikirkko ja moskeija. Eivät yleisesti ottaen ole kovin uskonnollista populaa, rakia kuluu ja tupakkaa kyllä.
Leskien olen nähnyt pukeutuvan mustaan mutta huivia en ole melkein kenelläkään nähnyt, paitsi vanhoilla mummoilla joskus.
Muutamia ottomaaneilta peräisin olevia tapoja ja sanontoja ehkä on, ja joissakin kaupungeissa kuulee vielä rukouskutsuakin silloin tällöin. Vieri vieressä voi olla ortodoksikirkko ja moskeija. Eivät yleisesti ottaen ole kovin uskonnollista populaa, rakia kuluu ja tupakkaa kyllä.
Leskien olen nähnyt pukeutuvan mustaan mutta huivia en ole melkein kenelläkään nähnyt, paitsi vanhoilla mummoilla joskus.
Pukeutuvat hyvin seksikkäästi mielestäni. Vähän samaa mentaliteettia kuin italialaistytöillä; hups paljastinko, kiusoittelinko, en kai, olen vaikeasti saavutettavissa.
vaan pukeutumaan säädyllisesti. On paljon muslimeja, jotka eivät huivia käytä. Iranissakaan ei ollut tapana käyttää huivia aiemmin, ennen kuin amerikkalaistunut shaahi sen aikoinaan kielsi kokonaan, ja islamilaisessa vallankumouksessa sitten kapinoitiin tätä kieltoa vastaan.
Täydet burkhat ovat käytössä maissa, missä naista alistetaan muutenkin rajusti.
Siellä vain neitsyet saa pitää huivia.