Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipsilapsi

Vierailija
25.05.2012 |

ja cokis, miten muuttaa ruokailukäytäntöä terveellisempään suuntaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla henk.koht. sama ongelma. Eli himoitsen ja syön sipsejä melkein joka päivä. En ole ylipainoinen, mutta hirvittää silti nuo turhat kalorit, rasva ja suola.

Juon onneksi light-juomia - tai ihan yhtä huonoja vaihtoehtoja ne taitavat keholle olla veteen verratessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rajoitan viikonloppuihin. Korvikkkeena välillä cream crackereitä...

Vierailija
4/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla henk.koht. sama ongelma. Eli himoitsen ja syön sipsejä melkein joka päivä. En ole ylipainoinen, mutta hirvittää silti nuo turhat kalorit, rasva ja suola.

Juon onneksi light-juomia - tai ihan yhtä huonoja vaihtoehtoja ne taitavat keholle olla veteen verratessa.

Varsinkin sellaiset, joissa on makeutusaineena Aspartaami, aiheuttaa mm. sydänkohtauksia ja muistinmenetystä, varhaista dementiaa...

Vierailija
5/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suorastaan tärisin himosta aina kaupassa mennessäni sipsihyllyn ohitse. Söin sipsejä lähes päivittäin. Ne olivat sellaisia, joissa oli natriumglutamaattia, se varmaankin osittain koukutti plus ihana rasva ja suola. Jos ostin purkin niin heti oli pakko syödä kaikki. Lopulta oli pakko lopettaa kokonaan, vähentäminen ei siis ollut kohdallani vaihtoehto. Vaikeaa oli mutta kun selvisi kauppareissusta ilman sipsiostoksia niin se oli kaiken a ja o.

Nyt muutama vuosi tuon sipsikauden jälkeen syön vain harvoin sipsejä. Ne eivät edes maistu enää hyviltä.

Eli olen aika varma, että ainoa keino on lopettaa niiden syöminen kokonaan, vähentäminen ei riitä jos on todella addiktoitunut.

Sitten jos on tapana käyttää dippikastiketta sipsien kanssa niin ehkä voisi kokeilla että jatkaa dippailua mutta esim. porkkanalla.

Vierailija
6/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin lähikaupasta ostamassa pussin.

Ei siinä, muttakun yritän laihduttaa, tämä sipsihimo vaan vesittää koko yrityksen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän