Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos käytte "yhdellä", kauanko olette siellä yleensä?
Kommentit (3)
kenen kanssa ja millä fiiliksillä. Joskus yhdet voi olla uuden ihmisen kanssa tutustumista ja yhden jälkeen tuntuu että jo riittää seura ja juoma.
Toisten kanssa osaa varautua jo etukäteen, yhdet ei tarkoita yksiä vaan illanviettoa eikä siinä kelloa vilkuilla. Joskus pilkkuun, joskus ihan yökyläksi menee.
Keskivertoyhdet on kaksi pientä olutta ja parisen tuntia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
todella harvoin jää siihen yhteen tai edes kahteen..
Useinmiten menee valomerkkiin saakka, ja olenkin jo oppinut sanomaan miehelle et lähen baariin istumaan iltaa...sen sijaan et käyn kaverin kanssa yhdellä :)
Alue: Aihe vapaa
kenen kanssa ja millä fiiliksillä. Joskus yhdet voi olla uuden ihmisen kanssa tutustumista ja yhden jälkeen tuntuu että jo riittää seura ja juoma.
Toisten kanssa osaa varautua jo etukäteen, yhdet ei tarkoita yksiä vaan illanviettoa eikä siinä kelloa vilkuilla. Joskus pilkkuun, joskus ihan yökyläksi menee.
Keskivertoyhdet on kaksi pientä olutta ja parisen tuntia.