Mulle ei lehtimyyjät soittele, tai sijoitusneuvojat
on markkinointiesto, toimii siis?
Miksi teille soittelee?
Kommentit (3)
Mulla on jonkun verran soitot vähentyny, kun ihan s-postilla ilmotin kaikkiin lehtitaloihin (a-lehdet ym. mitä näitä nyt on), että en halua puhelinmarkkinointia. Sit ei enää kannata tilata mitään lehtiä, kaivavat kyllä numeron jostain. Edelleen soittelee liittymäkauppiaat ja joskus jotain tilastojuttuja, mut ihan rehellistä lehtikauppiasta ei oo aikoihin kuulunu.
Sijoitusneuvoja saattaa soittaa omasta pankistasi, ilmoitus sinne, että ei puhelinmarkkinointia.
Markkinointikielto on voimassa, aina vaan tulee markkinointisoittoja.
Telemarkkinointikielto.fi -sivulla on tosi vaikea ilmoittaa näitä soittajia, vaikka sivulla on linkki tätä varten. Ensinnäkin kirjautumista varten on hankittava salasana, joka on maksullinen. Kun sen on hankkinut ja kirjautuu sivulle, tulee sieltä ohjeita, mm. "Reklamaation ja toimenpidepyynnön tekemistä varten pyydämme sinua vielä täyttämään oheisen valtakirjan ja toimittamaan sen STML ry:lle skannattuna sähköpostitse (info@stml.fi) tai postitse".
Siihen jäi reklamaation teko - miksi ei riitä, että antaa tiedoksi vain numeron, mistä soitettu ja mihin aikaan!
Olen tehnyt eston, ei toimi. Neuvottiin vaan ottamaan ylös soittajat ja ilmoittamaan ne tähän estopalveluun... ei paljon lohduta, kun puheluja tulee monta viikossa. Miksi?!