Mitä sulta olis mennyt ohi, jos olisit viimeksi jättänyt vastaamatta tuntemattomaan numeroon
olis mennyt ohi lapsen hammaslääkäriaika, jonka sainkin nyt nopsasti kun tuli peruutusaika.
Kommentit (33)
"oletko ollut tyytyväinen, tarvetta muille palveluille?"
tavoitella kuulin seuraavana päivänä työssä, kun oli soittanut kaikki työkaverini läpi.
No eipä mulla jää mitään sijoitettavaksi, joten ohi meni tuo englannin oppitunti.
Sitä ennen lääkäri soitti lapsen nieluviljelystä, mutta sitä tiesinkin sitten odottaa.
sijoitusneuvontapuhelu. Sitä ennen Koti ja Keittiö -lehden myyntipuhelu.
Juu, olen tehnyt telemarkkinointikiellon. Ei toimi.
lopetin aika lyhyeen mainitsemalla, että mulla on puhelinmarkkinointikielto (Robinson-rekisteri, toiminut tähän asti hyvin).
Lehtimyyjä aloitti innoissaan onnitellen voitosta ja minä toivotin hyvää päivänjatkoa sulkien puhelimen.
ja kysyttiin määräaikaisen talletuksen jatkosta. Olin unohtanut että se päättyy nyt.
niin silloin olisi mennyt poliisin puhelu ohi. viimeksi tuli puhelu tuntemattomasta, mutta numero näkyi. koski tyttären hammaslääkäriaikaa.
Kerran yhdestä numerosta tuli tosi lyhyen jakson aikana, siis 30 min sisällä 3 puhelua. Äitini ystävä oli saanut numerotiedustelusta numeroni.
Äiti oli saanut kohtauksen ja oli joutunut sairaalaan. Isäni oli ulkomailla, tuli illalla kotiin eikä saanut kiinni vasta kun oli Suomessa. Äitini ystävä ei osannut laittaa tekstiviestiä koska oli paniikissa ja tajusi että olen näitä ihmisiä jotka eivät tuntemattomiin numeroihin vastaile ja soitti monta krt.
Tämän jälkeen vastaan puhelimeen aina.
Osaan sanoa puhelinmyyjälle kauniisti ja loplta vähemmän kauniisti ei kiitos.
ja ainoastaan sinulle olisi tarjolla ainutlaatuinen tilaisuus tilata Seiska-lehteä".....
...tuut tuuut tuut...
puhelin+liittymä tilaukseeni liittyen. Kävivät tilauksen läpi joten ei mitään tärkeää.
Työtarjous oli jo lähetetty sähköpostiin. Se oli mennyt roskapostilaatikkoon! Työnantaja ei luovuttanut vaan soitti perään... ONNEKSI VASTASIN!! Nyt elämä hymyilee uudessa kotimaassa!
olisi jäänyt vastaamatta.
Jos lasketaan vain se kun kännykässä lukee tuntematon numero niin tätini jorinat.
olin perus veritestit pistänyt testaukseen aamulla. Vastasi vasta neljänellä yrityksellä, en tajunut että ne soittaa tuntemattomasta.
Tai jos tarkkoja ollaan vastasin vasta sillon kun mulle ja miehelle aloitettiin vuorotellen soittaa.
Lapsi sai hoidon tunnin myöhemmin, kiire tuli jo
joku supertarjous lasten kirjakerhoon liittymisestä, ja vaati ainakin kolme EItä ennenkuin pääsin puhelusta (markkinointikielto on).
Ainakaan vuoteen ei ole tullut yhtäkään tärkeää tai asiapitoista puhelua tuntemattomasta numerosta - tai kun sellainen on tullut niin olen tiennyt sitä myös odottaa.
Talon myyntitarjous. Hyvä kun vastasin, tästä saattaa poikia vielä muuttopuuhia!
josta en ollut kiinnostunut.