Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leimataanko pojat helpommin häiriköiksi?

Vierailija
25.05.2012 |

Pojastamme on koulussa tehty jonkinmoinen häirikkö jota jatkuvasti nuhdellaan (vaikka poika perusluonteeltaan rauhallinen ja herkkä mutta menee porukan mukana) ja samanluokkalainen tyttö saa riehua ja kannella jokaisesta hipaisustakin eikä tuota tyttöä ollenkaan rajoiteta, vaikka kiusaa myös poikaamme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tätä palstaa niin pojat on aina perseestä, vika on vain ja ainoastaan heissä. Tyttöjen kieroilu, väkivalta (pikkulapsellakin) on vain mirjami-jasmiinin tempperamenttia. Ei haluta nähdä, että tytöt ovat yhtä häiriköitä kuin pojatkin.

Tytöillä se on usein vielä viiltävämpää ja huomaamatonta jos ei sitä halua nähdä. Siis selän takana puhumista, eristämistä, ohimennen haukkumista jne. Pojat toimii näkyvämmin ja siksi leimataan herkästi.

Vierailija
2/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä olet ottanut huomioon sen, että sulla on vain poikasi ja ehkä hänen kavereidesi kertomukset? Ne ovat todennäköisesti aivan erilaiset kuin sen tytön. Ihan kaikkea ei aina pidä uskoa todeksi.

Mun tytön luokalla on tyttö, joka pompottaa muita, haukkuu muiden vaatteita, valehtelee jne. Silti hänen äitinsä ja mummonsa, juttelevat pitkin kyliä, kun heidän kullannuppuaan kiusataan koulussa ja hän on niin herkkä, ettei saa edes nukuttua, kun koulussa on niin kamalaa.

Mä en ole koskaan ollut niin sinisilmäinen, että uskoisin heti omien lasteni juttuja ja syyttäisin aina vain muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajille tyttön vaan osaa olla oikein mielin kielin ja siitä varmaan on ansainnut "erikoisasemansa".

t. ap

Vierailija
4/4 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsekin seurannut vierestä tuon yhden tytön pöllettelyä ja auta armias, jos menet sanomaan äidille jotain, niin järjetön sotahan siitä syntyy. Kurjaa, kun opettajat menevät mukaan tuollaiseeen, mutta eipä ole paljon muuta tehtävissä kuin yrittää kasvattaa omia parhaansa mukaan ja selittää lapselle miksi yksi saa tehdä mitä vaan ja muut saavat syyt niskoille.