Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtumisen myötä myös lantio kapeni, äsyttää!!

Vierailija
25.05.2012 |

mielestäni kaareva lantio on todella kaunis. Olen iana ollut hoikka ja kapealanteinen ja lihomisen myötä lantio leveni, oli todella kaunis naisellisen kaareva. Nyt laihtumisen myötä lantion kaarevuus kadonnut. On siinä edelleen kaarta eikä ole poikamainen mutta harmittaa silti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oikein odotit. :) Jos kerran olet aina ollut kapealanteinen, niin ei kai se nyt mihinkään muutu. Sama kuin tissit: lihotessa ne suurenee, laihtuessa ne pienenee. So simple!

Mutta joo, ymmärrän että harmittaa.

t. toinen kapealanteinen

Vierailija
2/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni harmittaa, kun en laihtuessani saanut vyötäröä. Ei minulla sitä koskaan ole tosin ollutkaan, joten olihan tuo odotettavissakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä suhteessa kun mielestäni kaareva lantio on se kaikkein kaunein :) Mutta onneksi lantiossa on edelleen kaarta ja on naisellinen.

Mieluummin kuitenkin hoikka/norm.painoinen kuin ylipainoinen ja se lantio. Toisaalta hyvin lihavilla ei edes lantio näy. Mulla oli siis jonkun verran ylipainoa mutta en ollut lihava kuitenkaa

Vierailija
4/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina "vääristä" paikoista. Ensin lähtee rinnuksista ja kasvoista. Viimeksi sieltä mistä pitäis eli perseestä reisistä ja alamahalta. Kaikkein lujimmasti läskistä pitää kiinni reisien yläosat kun just siitä pitäis eniten laihtua.

Siinä vaiheessa kun reidet olisivat tosi hoikat ja timmit, niin yläosa olisi jo NIIN luiseva ettei viitti katsoa. Minullakaan ei vyötärö kapene laihdutuksen aikana kovin helposti.

Olen sellainen ylhäältä Y,eli tosi leveät hartiaat ja sitten alaosasta H jossa H kirjaimella pikkuisen liian lyhyt väliviiva,eli kanttinen jonkunlaisella hädintuskin erottuvalla vyötäröllä.....

Vierailija
5/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vaan tuo lantio. Mutta muuten mulla on ihan hyvä vartalo

Vierailija
6/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkupyörällä töihin.

Olen kyllä hoikistunut, mutta vain takapuolesta! Perse on pienentynyt, mutta vatsamakkara on edelleen yhtä iso.

Ärsyttää, mielummin toisin päin. Takapuolta sais ollakin, mutta vatsa hoikemmaksi.

Vierailija
7/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen ahdistunut kun en saa lantiotani millään pois. jenkkakahvaläskit on leventäneet mun poikamaisen kropan ja mitään ei voi pukea kun ne vaan tursuu ja näyttää hirveiltä.

kaipaan niin poikamaisuuttani, johon ehdin 25 vuoden ajan tottua! :(

Vierailija
8/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen ahdistunut kun en saa lantiotani millään pois. jenkkakahvaläskit on leventäneet mun poikamaisen kropan ja mitään ei voi pukea kun ne vaan tursuu ja näyttää hirveiltä.

kaipaan niin poikamaisuuttani, johon ehdin 25 vuoden ajan tottua! :(

Alan olla jo normaalipainossa, vyötärö on löytynyt, naama on kaventunut, reidet ei enää hankaa yhteen... Mutta mutta... vyötärön alapuolelle on jämähtänyt helvetilliset jenkkakahvat tai suoranaiset satulalaukot, jotka tekevät lantion muodon tosi kummalliseksi, kun se näyttää oleva heti vyötärön alapuolelta hyvin leveä. Alempaa missä ei tätä läskikeräymää ole se on taas kapeampi, mikä on hullun näköistä.

Vierailija
9/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä näkyy myös rinnoissa ) :

Ennen 75 F tai G -kupin rinnat ovat enää 75E-kokoa.

I can live with that, mutta kalliiksi tämä tulee.

Rakastan alusvaatteita ja olen koonnut imetyksen jälkeen uutta kokoani vastaavaa arsenaalia. Siihen on mennyt satoja euroja - mukaanlaskettuna tietenkin alushousut, jotka matsaavat rintsikoihin.

Harmittaa vietävästi, jos minulle jää kaappiin kasakaupalla isoksijääneitä liivejä ):

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi