Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kännykässänne lukee, kun puolisonne soittaa?

Vierailija
24.05.2012 |

Mulla lukee Kulta :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi ei muutettu :)

Vierailija
22/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaisin sairaalan ensiavussa taju kankaalla, niin ei viestintäsalaisuuden rikkominen todellakaan olisi ensimmäinen asia mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi näytössä iloinen kuva puolisosta. Ja soittoääni (vain hänellä) joka on niin tarttuva että joskus melkein unohdan vastata, kun jään kuuntelemaan sitä soittoääntä! Mutta aina vastaan lopulta.

Ja kuitenkin aina lopulta vastaat!

Vierailija
24/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaisin sairaalan ensiavussa taju kankaalla, niin ei viestintäsalaisuuden rikkominen todellakaan olisi ensimmäinen asia mielessä.

ja asiakkaat voisi olla toista mieltä siitä, ketkä kaikki niitä pääsisi lukemaan.

Vierailija
25/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitten ulkopuoliset pääse kännykässä oleviin tietoihin käsiksi

Vierailija
26/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kuollut, hän on joka tapauksessa ex-puoliso, ja eksät saa mun puolesta huudella perään niin paljon kuin huvittaa, ei kiinnosta.

Vierailija
27/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama ICE-nimi, ja jokaisen perässä lukee, mikä meidän suhde on: äiti, ystävä, sisar, ... En tiedä, onko sillä merkitystä, mutta ajattelin hoitohenkilökunnan ehkä voivan tehdä tiedolla jotain. Ja sille kysyjälle: Muuta nimi muotoon ICE . Hätätilanteessa etsitään nimenomaan I-kirjaimen kohdalta, ei selata puhelimen osoitekirjaa sen kummemmin läpi.

Minulla ei ole suojauksia puhelimessa, joten nyt pitäisi löytyä puolison nimi. Eglanniksi, että ulkomaillakin löytävät tarvittaessa nopeammin.

Vierailija
28/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi näytössä iloinen kuva puolisosta. Ja soittoääni (vain hänellä) joka on niin tarttuva että joskus melkein unohdan vastata, kun jään kuuntelemaan sitä soittoääntä! Mutta aina vastaan lopulta.

Vierailija
29/29 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto av-, wt- mammaa ärsyttää, jos joku tykkää puolisostaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä