G: Mitä kännykässänne lukee, kun puolisonne soittaa?
Kommentit (29)
makaisin sairaalan ensiavussa taju kankaalla, niin ei viestintäsalaisuuden rikkominen todellakaan olisi ensimmäinen asia mielessä.
Lisäksi näytössä iloinen kuva puolisosta. Ja soittoääni (vain hänellä) joka on niin tarttuva että joskus melkein unohdan vastata, kun jään kuuntelemaan sitä soittoääntä! Mutta aina vastaan lopulta.
Ja kuitenkin aina lopulta vastaat!
makaisin sairaalan ensiavussa taju kankaalla, niin ei viestintäsalaisuuden rikkominen todellakaan olisi ensimmäinen asia mielessä.
ja asiakkaat voisi olla toista mieltä siitä, ketkä kaikki niitä pääsisi lukemaan.
ettei sitten ulkopuoliset pääse kännykässä oleviin tietoihin käsiksi
Jos olen kuollut, hän on joka tapauksessa ex-puoliso, ja eksät saa mun puolesta huudella perään niin paljon kuin huvittaa, ei kiinnosta.
Mulla on muutama ICE-nimi, ja jokaisen perässä lukee, mikä meidän suhde on: äiti, ystävä, sisar, ... En tiedä, onko sillä merkitystä, mutta ajattelin hoitohenkilökunnan ehkä voivan tehdä tiedolla jotain. Ja sille kysyjälle: Muuta nimi muotoon ICE . Hätätilanteessa etsitään nimenomaan I-kirjaimen kohdalta, ei selata puhelimen osoitekirjaa sen kummemmin läpi.
Minulla ei ole suojauksia puhelimessa, joten nyt pitäisi löytyä puolison nimi. Eglanniksi, että ulkomaillakin löytävät tarvittaessa nopeammin.
Lisäksi näytössä iloinen kuva puolisosta. Ja soittoääni (vain hänellä) joka on niin tarttuva että joskus melkein unohdan vastata, kun jään kuuntelemaan sitä soittoääntä! Mutta aina vastaan lopulta.
Keskiverto av-, wt- mammaa ärsyttää, jos joku tykkää puolisostaan!
nimi ei muutettu :)