Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö liikuntapäivityksiä FB:ssä? Paljonko liikut?

Vierailija
24.05.2012 |

Musta tuntuu, että ne jotka tekevät nimeomaan päivityksiä (ei mitään sportstracker tai heiaheia -linkkejä) joissa kehuvat käyneensä lenkillä, salilla tms. oikeasti liikkuvat aika vähän ja ovat huonossa kunnossa.

Miten on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikeasti aktiivinen treenaaja (7-10h viikossa aerobisia lajeja ja salitreeniä).

Vierailija
2/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiilis on huipussaan siitä. Liikun lähes päivittäin. Ennen kaikki liikkumiseni näkyi Suunto Movescountin kautta ja sekös ihmisiä ärsytti (vissiin niitä sohvapottuja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin tuntiin muttei aina onnistu. Enkä ikinä päivitä mitään faceen. Sama kuin kirjaisi joka päivä että söin makaronilaatikkoa. Söin lihapullia. Söin pastaa. Söin kalaa. Ketä kiinnostaa, oikeesti. Jollen sitten haluaisi hieroa erinomaisuuttani sohvaperunakavereideni naamaan :D.

Vierailija
4/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun n 7 - 10 h/viikossa, lähinnä juoksua. Kisatulokset ja superhyvin kulkeneet pitkät lenkit saatan kyllä laittaa faceen;)

Vierailija
5/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiilis on huipussaan siitä. Liikun lähes päivittäin. Ennen kaikki liikkumiseni näkyi Suunto Movescountin kautta ja sekös ihmisiä ärsytti (vissiin niitä sohvapottuja).

Mä käytän heiaheiaa, ja sieltä tuli ennen kaikki. Nyt jaan vaan suosikit, kun olen saavuttanut jotain tai muuten tosi hyvät treenit. Muuten saatan päivittää kuna jostain saavutuksesta, liikuntavälineen ostosta, uudesta kurssista, huipputunnista tms.

Liikun miltei joka päivä.

Muiden liikuntapäivityset eivät ärsytä, paitsi yhden joka jakaa joka treeninsä, joka tavoitteensa, treeniohjelmansa, kramppinsa, vaatteensa jne. Siis kaiken!

Vierailija
6/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on endorfiinit liikkeellä lenkin jälkeen. Liikun 3-5 krt/vko. Musta on kiva tykkäillä näitä liikuntapäivittäjiä, sillä tosiaan he ovat yleensä aloittaneet "elämäntapamuutoksen", ja haluan kannustaa heitä :)

Vierailija
7/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ne jotka tekevät nimeomaan päivityksiä (ei mitään sportstracker tai heiaheia -linkkejä) joissa kehuvat käyneensä lenkillä, salilla tms. oikeasti liikkuvat aika vähän ja ovat huonossa kunnossa.

Miten on?

Jos liikunta ei ole osa normaalia arkea ja sitä pitää jotenkin erikseen hehkuttaa niin ehkä noin.

Mutta toisaalta - kyllä mulla on liikkuvia fb-kavereita, jotka saattavat laittaa jotain tällaista että "olipa ihana 15 km lenkki". Heille se hehkutuksen aihe on sitten joku muu kuin se, että on saanut tehtyä treenin, päivitys liittyy enemmän siihen treenin laatuun tai jos on ollut jotain ekstrakivaa.

Mun heiaheiaa fb:ssä käyttävät kaverit taas ei ole niitä kaikkein liikunnallisimpia, yksi heistä kirjaa sinne saunomisenkin. Mutta se ei minua haittaa, koska minusta on tärkeää, että ihmisillä on liikkumiseensa joku kannuste. Eihän siinä mitään järkeä olisikaan, jos heiaheiaa ei voisi käyttää kuin vaan todella ammattimaisesti liikkuvat.:)

Vierailija
8/8 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Jos liikunta ei ole osa normaalia arkea ja sitä pitää jotenkin erikseen hehkuttaa niin ehkä noin.

Mutta toisaalta - kyllä mulla on liikkuvia fb-kavereita, jotka saattavat laittaa jotain tällaista että "olipa ihana 15 km lenkki". Heille se hehkutuksen aihe on sitten joku muu kuin se, että on saanut tehtyä treenin, päivitys liittyy enemmän siihen treenin laatuun tai jos on ollut jotain ekstrakivaa.

Mun heiaheiaa fb:ssä käyttävät kaverit taas ei ole niitä kaikkein liikunnallisimpia, yksi heistä kirjaa sinne saunomisenkin. Mutta se ei minua haittaa, koska minusta on tärkeää, että ihmisillä on liikkumiseensa joku kannuste. Eihän siinä mitään järkeä olisikaan, jos heiaheiaa ei voisi käyttää kuin vaan todella ammattimaisesti liikkuvat.:)