Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renkaitten vaihto...

Vierailija
24.05.2012 |

Tilanne on se että autossani on vielä talvirenkaat (nasta) enkä saa itse pyörän muttereita auki. Töissä pitää kuitenkin käydä joka päivä enkä voi mennä ilman omaa autoa. Voinko saada sakot vai meneekö selitys läpi että mutterit eivät aukea? Jos yhtään auttaa niin auto on merkiltään Fiat.

Itseasiassa sama tilanne oli viime kesänä ja siitä lähtien nämä samat renkaat ovat autossa olleet, viime syksynä oli kyllä kätevää kun naapuri ähelsi autonsa renkaitten vaihdossa ja minä tyttö se vaan ajelin menemään :)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on siellä ilkkua, olet varmasti mies ja nähtävästi vielä hyvin ilkeä! Ei kaikilla ole varaa hassata rahaa niinkuin sinulla! Mun entiset miehet ei osallistu mitenkään lastensa elämään (joita on 5) ja ulosotto vie ihan liikaa rahaa. Jopa 10€ ylimääräinen menoerä on aivan liikaa mulle kun kaikki on niin tarkasti budjetoitu, osaan nimittäin käyttää ekseliä ja laskea sillä tarkasti kuukauden menot.

Tähän päivään mennessä ei ole sakkoja tullut ja kyllä tästä palstan "avusta" sisuuntuneena päätin ajaa tästä lähinkin näillä renkailla!

-AP

tai sitten olet vain huono provo..

Vierailija
42/54 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä, samat renkaat vieläkin alla. Työpaikka joka piti saada menikin sivu suun ja yllätyksenä tähän kaikkeen vielä minulla on laskettu aika ensikuun alussa. Tämän vatsan kanssa ei lähdtä kyykkimään auton viereen ja oikeastaan kaikki rahat onkin menneet jo tulevan pienokaisen varusteiden hankintaan. Vaikka ostin sängyn käytettynä niin rattaisiin meni uskomaton määrä rahaa taas. Olen aina ajatellut että rattaissa ei kannata säästellä koska lapsi joutuu olemaan niissä niin paljon. Sossu avusti toki mutta sain ne unelmien rattaat kuitenkin ::)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hienoa AP!

Vierailija
44/54 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi luoja, mitä justiinsa luin.. jos on varaa pitää autoa, ostaa bensaa, katsastuttaa, ostaa varaosia, maksaa vakuutusmaksuja, pitää olla rahaa vaihtaa renkaatt!

Miettikää missä kunnossa meidän tiet olisivat jos kaikki ajaisi läpi vuoden nastarenkailla...

Vierailija
45/54 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla tosi köyhä tai vaan tyhmä, jos ei ole puskuria edes sen parin kympin verran.

Onko sulla edes nastoja niissä renkaissa enää? Hyvä leikkiä lasten hengellä.

Vierailija
46/54 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa ajaa autolla, jos se ei ole laillisessa kunnossa.

Kun naisautoilija antaa jonku selityksen niin miespoliisi uskoo, varsinkin kun antaa vähän pamputtaa.

Vierailija
47/54 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Tai ap on todellakin dorka, ja jos näin on niin mistä vitusta noita sikiää.

Vierailija
48/54 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, vaihdoin nyt takaisin talvirenkaat noitten kahden kesärenkaan tilalle kun ajo oli todella omituista (auto oli ihan tosissaan kallellaan tuonne kesärenkaiden puolelle!). Nyt tuntuu taas normaalilta ajaminen.

Päätin että säästän seuraavista lapsilisistä vähän rahaa ja menen rengasliikkeeseen vaihdattamaan nuo renkaat, voih tätä rahan menoa! Eilen piti kolmelle lapselle käydä uffissa ostamassa juhlavaatteita koulun juhliin ja sinnekin meni aivan liikaa rahaa, ei ole helppoa olla YH tänä päivänä :(

Vierailija
49/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutat mieluummin nastat loppuun ja saat sakot kesällä sekä sakkorenkaista talvella. Lisäksi tapat lapsesi kun ajat huonoilla renkailla kesät talvet. Miten sinulla on varaa ostaa talveksi uudet renkaat kun kulutat kesällä loppuun edelliset? Tai ylipäätään varaa auton ylläpitoon tai katsastamiseen jos renkaita et saa vaihdatettua? Millaiset sopimukset olet lasten isien kanssa tehnyt jos mitään eivät maksa? Isyydet on varmaan tunnustettu joten elatusmaksuja ovat velvollisia maksamaan? Vai etkö yhden illan juttujen kanssa käyttänyt ehkäisyä ja päätit pitää kaikki tuotokset, makso mitä makso?
Lastesi takia toivon sulle sakkoja niin kesällä kuin talvella, varsinkin talvella. Ja luultavasti joku käräyttää sut nastoilla ajosta kesällä, se kuuluu nimittäin kauas.

Vierailija
51/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 16:22"]

...eikös tuo rengasliikkeessä käynti ole aika hintavaa. Mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa, täälläkin varmaan paljon YH-äitejä on jotka asian ymmärtävät ja rahat ovat todella tiukilla. Miestä ei ole auttamassa ja apua en kyllä keneltäkään puolitutulta ala pyytämään.

Kokeilen siis onneani vielä tämän kesän, viime kesä meni niin etten edes huomannut koko talvirenkaitten olemassaoloa ennenkuin talvi oli jo saapunut :)

-AP

noin tyhmiä ihmisiä muka oikeasti olemassa?

Sakot saat ja minä nauran räkäisesti jo etukäteen.

Kiinni jämähtäneet pultit saat auki vaan ja ainoastaan rengasliikkeessä. Minua eikä tietenkään poliisiakaan kiinosta paskan vertaa rahatilanteesi.

Vahinko alapeukku, piti yläpeukkua antaa!

Vierailija
52/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko joku, mitä oli siinä linkissä jolla tämä vuosien takainen viesti nostettiin? Onko asiaton?

Vierailija
53/54 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä meni sitten talvirenkailla ja nyt niitä ei enää tarvitse vaihtaa pois. olihan tämä melko kätevää.

Vierailija
54/54 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkarenkaat ovat periaatteessa talvirenkaat, mutta niillä saa ajaa kesälläkin kun ei ole nastoja.

Ajattele mikä säästö renkaanvaihdossa.

Huonompi puoli on se, että jääkeleillä ei ole niin pitävät kuin nastarenkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi