Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko antaa rahaa open lahjakassaan? 6 egee on aika paljon...

Vierailija
24.05.2012 |

Meillä kerätään taas opelle lahjaa ja nyt pitää antaa 6e/perhe.

Minusta se on aika paljon mutta voinko olla osallistumatta ja hankkia opelle itse jotain?

Ajattelin ruukkukukkaa ja ruukkua? Minulla on itse hienoja ja uusia ruukkujakin on kaappi täys, ei maksaisi mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kivaa, kun keräävät rahoja ja ostavat jotain kalliimpaa ja järkevämpää kuin kymmeniä kukkia yms. pois heitettävää.

Vierailija
2/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs 6 euroa on mielestäsi liikaa, osallistu itsellesi sopivammalla summalla tai ole osallistumatta.

Minusta 6 euroa on aika paljon kevätjuhlan lahjaksi (kerätäänkö jouluksikin kolehti?), kiva summahan sillä kertyy mutta... Ihan vertailun vuoksi; työpaikallani tiimi kerää 5 euroa/nokka ihmiselle, joka jää eläkkeelle tai täyttää 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyseessä on kuutosluokka, joka on ollut saman open huomassa ekaluokasta alkaen.

Vierailija
4/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me laitettiin 10e/perhe ja kahdeksan perhettä lähti mukaan ja ostettiin lahjakortti sisustusliikkeeseen. Opettaja nimittäin rakentaa juuri uutta taloa.

Ja lapsi siis tokalla, opettaja vaihtuu.

Vierailija
5/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä touhu on mennyt jo aivan pelleilyksi.

Vierailija
6/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilaat keräävät pieneen muistamislahjaan rahaa, kun opettaja jää eläkkeelle tai lapsilta loppuu 6. tai 9. luokka. Muu lahjominen on mielestäni ihan typerää.

Ja nuo 6. ja 9. luokalla muistamisetkin vain, jos on ollut koko ala- tai yläasteen sama opettaja/luokanvalvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme