Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kaduttaa/harmittaa omakotitaloasumisessa?

Vierailija
24.05.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus että vihaan sitä :/:/:/

Mulla on varmaan joku asennevamma... Urheilen ja hyötyliikun muuten tunteja päivässä, mutta ruoholeikkurin pökkiminen tökkii ja pahasti.

Haaveilen japanilaisesta kivipuutarhasta (jossa ruohotupsuja saa kasvaa korkeintaan parissa pikku ruukussa), mutta olisi vähän turhan iso projekti muuttaa 1600 neliötä sellaiseksi :)

Vierailija
2/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan koko elämäi muutamaa lyhyttä jaksoa lukuunottamatta asunut omakotitalossa. En pysty edes kuvittelemaan että asuisin jotenkin muutoin.Olen joskus jopa nähnyt painajaisia siitä että asun kerrostalossa!

Mä en pysty ajattelemaan että esim. remonteista tms. jutuista päättäisi joku muu kuin meidän perhe(= taloyhtiön hallitus. Tai että jonkun elämän äänet kuuluisi meiädn seinän takana. Mä vaan tarvitsen tilaa olla ja hengittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus että vihaan sitä :/:/:/ Mulla on varmaan joku asennevamma... Urheilen ja hyötyliikun muuten tunteja päivässä, mutta ruoholeikkurin pökkiminen tökkii ja pahasti. Haaveilen japanilaisesta kivipuutarhasta (jossa ruohotupsuja saa kasvaa korkeintaan parissa pikku ruukussa), mutta olisi vähän turhan iso projekti muuttaa 1600 neliötä sellaiseksi :)

Minulla meni puoli paivaa siihen hommaan. Kun palkkasin teinipojan hanelta meni 20 minuuttia.

Nyt meilla kay firma ajamassa nurmikon, siistivat reunat viivasuoriksi ja puhaltavat etuovelle tulevan polun ja takapihan terassin, $22/viikko.

Ei kannata itse tehda varsinkin jos mittari nayttaa +40.

Vierailija
4/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen kolaus joskus talviaamuina on semmoinen homma, jonka soisin talonmiehen tekevän.

Ja ikävä asia, kun kaikki isommat investoinnit tulee itse maksettavaksi. Esimerkiksi putkiremontti.

Vierailija
5/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen kolaus joskus talviaamuina on semmoinen homma, jonka soisin talonmiehen tekevän. Ja ikävä asia, kun kaikki isommat investoinnit tulee itse maksettavaksi. Esimerkiksi putkiremontti.

USAssa teinipojat jakavat monisteita taloihin juuri lumenluonnista ja nurmikonleikkuusta. Taitavat tienata aika hyvin.

Vierailija
6/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi koiraa ja kaksi lasta ja oma tupa ja oma lupa.

Muutimme mummorivarista tähän ja siellä elämä oli täydellistä hornaa!