Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoko puolisonne tai te joka vapaailta alkoholia?

23.05.2012 |

Eli meillä miehen vapaa iltaisin (2per viikko)sillä tuppaa menee 1 viinipullo per ilta tai n.6 kaljaa joskus enemmänkin.

Mua on ruvennut ärsyttämään viime aikoina toi jatkuva tissuttelu ja toisaalta myös siihen kuluva rahanmeno...

Äijä ei nyt varsinaisesti ole kännissä, mut nousuhuppelissa kuitenkin. Tosi ärsyttävää.

Oon yrittänyt vihjailla tosta juomisesta, mutta mies itse ei sitä koe ongelmana.

Mun mielestä ei oo normaalia ryypiskellä joka vapaa ilta. Ei mua haittaa jos silloin tällöin ottaa vapaalla, mut et joka vapaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miten tää kääntyi johonkin "pakkojuomiseen", mä en edes ymmärrä mitä sellanen voi olla? Ei koskaan vielä kukaan ole väkisin kurkkuun alkoholia kaatanut.

Tapansa kullakin, kyllä meillä on tapana ottaa teatterissa väliajan "napsu", mutta sitäkään kai ei kenellekään väkisin juoteta?

Vierailija
22/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittanee sitä, että joka vapaailta on saatava ne oluet/viinilasilliset, joista ap teki aloituksen.

Väliaika teatterissa on niin lyhyt, että siinä tosiaan ehtii ottaa vaan sen yhden napsun, mutta koko ketjuhan lähti siitä, että yksi ei riitä. Ja joka vapaailta on otettava.

Joka on lopulta kuitenkin rajoittava tekijä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miten tää kääntyi johonkin "pakkojuomiseen", mä en edes ymmärrä mitä sellanen voi olla? Ei koskaan vielä kukaan ole väkisin kurkkuun alkoholia kaatanut.

Tapansa kullakin, kyllä meillä on tapana ottaa teatterissa väliajan "napsu", mutta sitäkään kai ei kenellekään väkisin juoteta?

Tätä kutsutaan myös alkoholismiksi.

Vierailija
24/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo joka vapaalla juominen tuntuu liialliselta - tarkoitan, että kai iltaisin voisi olla välillä muutakin tekemistä?

No jos ottaa muutaman kaljan/siiderin/lasin viiniä, ei kai se sulje pois sitä muuta tekemistä?

että kaikki muu tekeminen jää :(

Vierailija
25/25 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo kyllä usein vapaalla. Ei nyt sentään joka päivä ja joskus se juominen tarkoittaa kuumana päivänä paria olutta eli lähinnä janoon.