Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulekteille yleensä kuumetta?

Vierailija
23.05.2012 |

Minä ole ihan sairaan oloinen mutta kuumetta tosi harvoin ja silloinkin vähän. Sairaslomaa ei tahdo saada kuumeettomuuden takia vaikka muuten tosi heikko olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään sairaslomalle, kun tunnen itseni sairaaksi. Ei kuume ole ainoa mittari. Onneksi saan olla töistä pois 3 päivää ilman lääkärin/terveydenhoitajan todistusta.

Lääkärit kyllä yleensä vetoavat siihen, että ei ole kuumetta.

Jokainen varmasti itse tietää milloin ei ole työkunnossa. Ja paraneehan sitä nopeammin, kun lepäilee kotona päivän tai pari.

Vierailija
2/3 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan mm. vesirokossa töissä koska minulla ainoa oire oli näppylät, ei kuumetta eikä lievää räkätautia kummempaa huonoa oloa. Ei siinä mitään ihan hyvin jaksoin mutta levitin tautia varmaan kivasti. Vaan työterveyslääkäri ei antanut lomaa kun ei ollut kuumetta ja olin hyvävointinen.

Samoin kurkkukipua lääkäri ei ottanut ollenkaan vakavasti kun kerroin että on kuumetta, näytti lähinnä kärsimättömältä että yksi turhankitisijä taas tulee jonkun itsestään ohimenevän virusjutun kanssa saikkua kerjäämään. Suostui sentään katsomaan kurkkuun kun sanoin että siellä on valkoisia läikkiä ja angiinahan se oli. Sain antibioottikuurin mutta en jälleen sairaslomaa, koska ei kuumetta eikä yleisesti heikko olo, mutta nieleminen sattui kyllä aivan tolkuttoman paljon.

Mulla tosiaan kuumeettomuuden lisäksi tuo, etten juuri myöskään tunne sairaana oloani kovinkaan sairaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kurkkukipua lääkäri ei ottanut ollenkaan vakavasti kun kerroin että on kuumetta,

siis että EI ole kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän