Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tilaan netistä kaalimato.comista

Vierailija
22.05.2012 |

dildon, näkyykö se tilitapahtumissa mihin olen rahaa käyttänyt?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 10:11"]

Jos tosiaan ei tarvitse sossuun viedä niitä tiliotteita pengottavaksi kokemuksia, niin mitä hiton väliä sillä on mitä siellä tilitiedoissa lukee? Ei ne pankissa tosiaan ehdi eikä niitä kiinnosta ihmisten tilitapahtumia penkoa ja sitten hihitellä että "hih hih, tuokin nutturapäinen täti näköjään tilannut seksileluja"...

Ei sossu eikä pankki, mutta mun mies lukee tiliotteet... mitä jos tilaakin visalla?

Käytätkö mieheltäsi salaa dildoa? Miksi ihmeessä salaamaan moista?

Vierailija
42/44 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli joskus oisko Kentonec Oy nimellä. Eikä googlella osaa yhdistää sitä mihinkään "arveluttavaan" :D

:D  Niin no, nythän tää keskustelu voi nousta googlaamalla "Kentonec Oy:n", eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:42"]

Postista pakettia haettaessa oli kyllä postitätillä tietäväinen ilme.. Ehkä tuolta firmasta itsekkin tilannut :D

Kuvittelet vain. Olet itse virnistellyt kuin viimeistä päivää hakiessasi uutta leluasi, ja sitten postitäti on kohteliaasti hymyillyt sinulle takaisin.

Ja mikä ettei, kivahan se on, kun saa uusia leluja. Pitäisikin tilata uusi, kun vanha meni rikki.

"Hyvä, että tulit hakemaan pois. Tää paketti on pörissyt tuolla hyllyllä jo toista päivää..!"  :D

Vierailija
44/44 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäväistä porukkaa! Tiedättekö minkälaisissa paketeissa tulee nuo kolmen aukon lolat. Kaupasa kun on niitten naamat siinä muovin läpi esillä??