Jos tilaan netistä kaalimato.comista
dildon, näkyykö se tilitapahtumissa mihin olen rahaa käyttänyt?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 18:45"]
Dildoja saa myös noista nettiapteekeista. Tilaa sieltä ja samalla shampoita tai voiteita niin ukko ei epäile mitään.
[/quote]
Voi hyvät ihmiset. Ettekö katsele koskaan miehenne kanssa yhdessä noiden aikuisten lelukauppojen sivuja ja osta jotain mieleistä:)
Jokohan viestin lähetys mahtaisi toimia... Kyllä me postilaiset tunnistetaan nuo seksifirmat valenimistä huolimatta. Vähän naiivia muuta kuvitellakaan. Itse käytän siitä syystä pakettiautomaattia, eipähän tarvitse punastella ainakaan pakettia hakiessa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:42"]
Postista pakettia haettaessa oli kyllä postitätillä tietäväinen ilme.. Ehkä tuolta firmasta itsekkin tilannut :D
[/quote]
Kerran kun olin menissa treffeille ostin marketista kaiken varalta kondomi paketin kun eihän sitä aina tiedä mihin olta johtaa:). Laitoin sen häveliäästi kassan liukuhihnalle muiden ostosten väliin mutta tietysti kassan piti nostaa se päällimmäiseksi niin että jokainen lähistöllä ollut varmasti näki:(
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:42"]
Postista pakettia haettaessa oli kyllä postitätillä tietäväinen ilme.. Ehkä tuolta firmasta itsekkin tilannut :D
[/quote]
Kerran kun olin menissa treffeille ostin marketista kaiken varalta kondomi paketin kun eihän sitä aina tiedä mihin olta johtaa:). Laitoin sen häveliäästi kassan liukuhihnalle muiden ostosten väliin mutta tietysti kassan piti nostaa se päällimmäiseksi niin että jokainen lähistöllä ollut varmasti näki:(
[/quote]
No hui kamala, kondomeja!
Mulle ainakin postin täti hymyili sillä tavalla että hän taisi tietää mistä firmasta on kyse... En kuitenkaan mennyt hämilleni vaan annoin hänelle "tiedän että sinä tiedät" -hymyn samalla kun toivoin että voisin laittaa paketin sisällön hänen peppuunsa :)
Kyllä minua hävettäisi enemmän se, jos kotiin tulisi Tiedonantaja. :)
Aika noloa viedään sossuun laput.
Kaalimadosta tilatessa, maksun saajan nimi oli joku muu firma. Pakettikin tulee aivan eri nimisen firman lähettämänä. Nämä tiedot löytyvät Kaalimadon sivuiltakin.
osoite ainakin on joku kumitehtaankatu
Juu, ei näy Kaalimatona tiliotteessa vaan verkkokaupan takana on firma ja sen firman nimi näkyy siinä. Nyt muuten kannattaa päivittää goody draweria, Kaalimadolla saa toimituksen1,90 eur. Normaalisti se on ähintään 7 eur luokkaa! http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/kaalimato-com/
Mitä ihmettä jengi täällä arastelee. Mun mielestä ei pitäis olla ongelmaa ostaa suoraan apteekista jos haluaa vähän tietää mitä ostaa. Kyllä tuolta netin kauttakin aika hyvin pystyy tilailemaan ku tarpeeks tarkkaan asioita selvittää..
Itse olen tilaillut kaalimato.comista kaikkea pikkukuvaa mieheni kanssa yhdessä (jos haluaa postikulut pois, kandee hyödyntää alennuskoodia), eikä vielä ole tullut huonoja ostoksia :) Tää on asenteesta kiinni..
Voi pyhää päivää, mitä sillä on väliä jos mies näkee mitä on tilannu, sehän vaan kiihottuu siitä
Kannattaa tutustua tähän kotimaiseen erotiikkaliikeeseen, on meinaan huomattavasti edullisempi.
http://sextoy.rocks/
Itse oisin ainakin enemmän kuin mielissäni jos emäntä tilailisi leluja itselleen/yhteiseen käyttöön. Puhelinseksiinkin tuo uusia ulottuvuuksia :) puhumattakaan jos peppujutuista tykkää niin paremmat ja helpommat orgasmit on taattu
Kyllä nuo Kentonecit sun muut firmat on ihan tiedossa. Jokainen vähänkään noiden pakettien kanssa tekemisissä oleva tietää ihan tasan tarkkaan että mitä niissä on sisällä.
t. Postin ja matkahuollon täti.
Häpeääkö muka joku ostoksiaan seksikaupoista?
No, siitä vaan. Ei ole minulta pois.
Mikset vain ota postiennakkoa ja maksa käteisellä?
En usko et laatikossa lukee et mikä firma on lähettänyt. Itse vastaavanlaisesta firmasta tilailin juttuja ja ei lukenut missään et mikä firma ja mitä saattais sisältää.
Muistaakseni aina kun olen tilannut niin kyllä siinä on joku ihan muu firman nimi mistä kukaan ei voi varmasti päätellä että ahaa, seksileluja on tilattu. Että jos nyt jostain syystä nolottaa niin ei sitä kukaan hoksaa.
Tilasin kaalimadosta ja maksoin luottokortilla. Tilitiedoissa komeilee nyt Klarna oy/Kaalimato com. Itseäni tuo ei haittaa, tosin yllätyin koska kaalimadon sivuilla sanovat että tiliotteessa ei lue kaalimatoa. Ja sinänsä jännä, koska aiemmin muista nettikaupoista (esim elektroniikka, sisustus), lukee pelkkä Klarna oy jos se on ollut maksunvälittäjä.
Omat tilitietoni näkevät vain minä (ja pankkivirkailija), joten asialla ei ole väliä. Ymmärrän silti että jos tiliotteita joutuu toimittamaan esim. viranomaisille, tai nuorilla vanhemmat näkevät, niin tuo saattaa olla kiusallista.
Kyllä ne sen Kentonecin postissa tietävät :)