Alan uskomaan tuohon teoriaan, että naisen ei tee enää mieli seksiä, kun lapset tehty
Ainakin minun kohdalla voisi olla niin. En halua enää lapsia, enkä seksiä. Miestä vain käy sääliksi.. Tuskin pitkään tätä jaksaa, mutta minkäs teet :/
Kommentit (7)
En ole koskaan ollut mikään seksityyppi. Olen pitänyt sitä vähän kuin "rasittavana" ja meillä on ollut jo vuosia vain 2-3 kertaa kuukaudessa...kunnes nyt toisen lapsen syntymän jälkeen kyllä kiinnostaa. Muitakin muutoksia (painoni vähän pudonnut, hiivatulehduskierre katkennut toistaiseksi) on tapahtunut toisen lapsen syntymän jälkeen, mutta perusasiat ovat samoja eli sama mies ja samanlainen parisuhde kuin aiemminkin.
Kiva kiva. Kiva oikeasti haluta itse sitä seksiä eikä aina olla antamassa pakkeja. Olen nyt 26 ja toivon, että tilanne pysyy kivana.
moisesta teoriasta en ole koskaan kuullutkaan. Eikä ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa. Sen kyllä uskon, että pitkään saman kumppanin kanssa oleville seksi saattaa käydä tylsäksi ja rutiininomaiseksi. Parisuhteesta pitääkin pitää huolta, jos haluaa sen säilyvän. Seksi on parisuhteen yksi tärkeimmistä asioista.
Itselläni tilanne on muuttunut aika lailla kun lapset ovat kasvaneet, onneksi positiiviseen suuntaan :) Toivoa aina on.
Selkeästi sen jälkeen, kun lapsiluku tuli täyteen ja mies kävi vasektomiassa, seksihaluni kasvoivat huippuunsa. Samoin miehen. Ei enää pohtimista, vieläkö lapsia, ja toisaalta ei enää pelkoa raskaudesta. Ollaan vielä alle kolmevitosia.
Mulla seksihalut lisääntyneet valtavasti, mitä vanhemmaksi olen tullut ja miehen kanssa osat vaihtuneet tässäkin asiassa. Alle 2-vuotiaan äitinä ei kauheasti napannut mutta nykyisin... Enkä ikinä olisi uskonut, että joskus vielä halut palaa entistä suuremmin.
lapsiakin on siunaantunut 4 ja tuntuu että into vaan kasvaa vuosien myötä. Varsinkin nyt kun ehkäisyhuolet on lopullisesti ohi (ihana sterilisaatio :) )eikä enää ole vauvoja valvottamassa öisin.
Sääli ap:ta jos on jo päättänyt luopua seksielämästään...
lapsien (vai iän?) myötä.